Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finner ikke dagens glade-tråden via tapatalk, så jeg får ikke vært positiv.

This just in; hos apoteket for å måle kolesterolet, men det kommer ikke ut noe/ut nok blod til at de får målt noe.

Jeg tror jeg er død.

Får ikke tid til å dra på gymmet en eneste dag denne uken fordi skolen tar opp alle ettermiddagene. Lærerene fant ut at de skulle flytte prøver og innleveringer til denne uken, siden det alltid samler seg opp så mye siste uken før høstferien. Ikke så kult når lærerne i alle fagene tenkte det samme :banghead:

Annonse

Får ikke tid til å dra på gymmet en eneste dag denne uken fordi skolen tar opp alle ettermiddagene. Lærerene fant ut at de skulle flytte prøver og innleveringer til denne uken, siden det alltid samler seg opp så mye siste uken før høstferien. Ikke så kult når lærerne i alle fagene tenkte det samme :banghead:

Hei, vær glad du enda har høstferie!

Annonse

Fått en soppinfeksjon på innsiden av leppa. Vondt når jeg spiser og det er sykt ekkelt fordi det gror sopp i munnen min??

Det går fint. Om det er noen trøst, så har det vokst mark i rumpen min. (Og jeg har hatt sopp i munnen også..)

Fått en soppinfeksjon på innsiden av leppa. Vondt når jeg spiser og det er sykt ekkelt fordi det gror sopp i munnen min??

Det er ikke bare i munnen din det lever sopp :whistle: Det er ca. 80 typer forskjellige sopp bare på føttene dine. Om det er noen trøst så er det 10 ganger flere celler av andre mikroorganismer enn menneskeceller i kroppen din, og 1/3 av avføringen din er døde bakterier. Du er ditt eget økosystem :)

18of2y8vg4toejpg.jpg

Kilde: http://io9.com/meet-the-fungi-growing-all-over-your-body-509212796

Gjest QueenWinther
Se på det som én til i gjengen som utgjør QueenWinther ;)

Og ja, biologi er awesome. Must see docu: The Hidden Life of The Cell

Skal sjekke den ut senere i dag! Takk. :D

dagens negative; tok kontakt med et vikarbyrå og ba om et møte; fikk tilbake "registrer deg hos oss, og du vil bli kontaktet av en konsulent".

Registrerte meg i starten av august..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...