Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

han som, i mine øyne, er verdens fineste gutt dumpet meg i dag, og om noen dager flytter han til bergen.

bare for å få det ut et sted, haha.

Hans tap.

For å sitere Animal House:

My advice to you is to start drinking heavily

Annonse

Ta det fra oss, han ser det kanskje ikke nå,men dagen vil komme hvor han innser hva han har gått glipp av.

Guise guise guise. Bare fordi to personer ikke ble "for evig og alltid" betyr ikke at noen av partene er nødvendigvis "rasshøler" eller "taper noe".

Baremine50øre

*trøsteklemtilWinther*

Guise guise guise. Bare fordi to personer ikke ble "for evig og alltid" betyr ikke at noen av partene er nødvendigvis "rasshøler" eller "taper noe".

Baremine50øre

*trøsteklemtilWinther*

JebusfuckingHchristwitharawsteakrammeduphisbottom

Trøstende ord kalles det

Og råd om å drekke seg rwtt ned er ikke det mener du!?!?

I been watching you. Especially you prancing like a tit. You want working on, boy!

1) Fest

2) Kose seg med venner og kjente

Betyr ikke å drekke seg rett ned. Det betyr å skifte fokus og atmosfære til noe positivt og bli der en stund. Det kan være en brettspillkveld for den saks skyld.

Annonse

han som, i mine øyne, er verdens fineste gutt dumpet meg i dag, og om noen dager flytter han til bergen.

bare for å få det ut et sted, haha.

Det ordner seg. Blir bedre etterhvert :)! Det er masse flotte, utrolig fine folk der ute. Man må bare få øynene opp for dem.

FORBANNA PARKERINGSBOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jævla unødvendig. 760 JÆVLA unødvendige kroner. Grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Men, gutter kan glemme å trekke lapp de og, så er jo greit nok at det var han som fikk bot og ikke jeg ;)

Still GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

FORBANNA PARKERINGSBOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jævla unødvendig. 760 JÆVLA unødvendige kroner. Grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Men, gutter kan glemme å trekke lapp de og, så er jo greit nok at det var han som fikk bot og ikke jeg ;)

Still GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Vi har ett sett med lover og regler i dette landet, og de skal vi følge ellers medfører det sanksjoner. Ser ikke hvorfor man er irritert over en bot.

Jeg fikk førerkortet mitt beslaglagt i tre uker en gang. Jeg gikk ikke rundt å sutret over "den jævla purkefaen". Jeg hadde faktisk gjort noe som var brutt på veitrafikkloven. Det får man tåle når man gjør slike ting. Jeg takket også politimannen fordi han faktisk er en politimann som gjør veien tryggere for oss når vi ferdes.

Det er til alment godt .Betal bota og ikke parker feil så får du ikke flere sånne.

Vi har ett sett med lover og regler i dette landet, og de skal vi følge ellers medfører det sanksjoner. Ser ikke hvorfor man er irritert over en bot.

Jeg fikk førerkortet mitt beslaglagt i tre uker en gang. Jeg gikk ikke rundt å sutret over "den jævla purkefaen". Jeg hadde faktisk gjort noe som var brutt på veitrafikkloven. Det får man tåle når man gjør slike ting. Jeg takket også politimannen fordi han faktisk er en politimann som gjør veien tryggere for oss når vi ferdes.

Det er til alment godt .Betal bota og ikke parker feil så får du ikke flere sånne.

Øøøøm er det ikke lov å bli irritert for noe som strengt talt ikke hadde vært nødvendig om han bare hadde husket å trekke lapp? Okeeeeeeeeei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...