Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:( fikk ikke kjørt økt med knebøy, strake markløft, hiptrust og bulgarske utfall. J… vondt i ryggen (ørten gamle prolapser der bak). $£%#}??!+*^ rygg, skal alltid ødelegge. HATER å ikke fullføre det jeg har satt som dagens treningsmål. Aaaaargh!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ALLTID har rett uansett, gidder ikke å høre på andres meninger eller fakta... Og avbryter andre fordi de ikke vil høre hva de andre sier... Blir så sint

Jenter har en tendens til å gjenta argumentene sine om og om igjen, altså er det veldig forutsigbart hva de kommer til å si. Dermed er det tidseffektivt å avbryte dem, eller rett og slett ignorere dem, og heller fokusere på nyttigere saker. Hilsen en gentleman. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter har en tendens til å gjenta argumentene sine om og om igjen, altså er det veldig forutsigbart hva de kommer til å si. Dermed er det tidseffektivt å avbryte dem, eller rett og slett ignorere dem, og heller fokusere på nyttigere saker. Hilsen en gentleman. :p

Verste er at det er en mann på godt over femti år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ALLTID har rett uansett, gidder ikke å høre på andres meninger eller fakta... Og avbryter andre fordi de ikke vil høre hva de andre sier... Blir så sint

Nøkkelen ligger i å realisere hva slags person man snakker med tidlig.

Om man kommer til den konklusjonen at dette er en stakkar som ikke har noen intensjoner om å skifte mening ,uansett hvor godt man argumenterer eller påpeker hvor ødelagt grunnlag han prater fra; ja da er det best å bare droppe hele greia og bruke tiden på noe annet konstruktivt.

Du kan lede idioten til sannheten, men du kan ikke tvinge han til å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alle kommentarene, sitter bare på mobilen med dårlig nett i tillegg :-P takk for tips alle sammen, skal ta det til meg neste samtale :-) jeg vet egentlig hvordan han er, men jeg er dum nok til å prøve å innlede en vettug diskusjon om hvorfor lærerne streiker og hvorfor jeg er for de selv om det ødelegger en skoletur utenlands for meg... Fikk bare sagt et halvt argument så ble jeg avvist og ble sittende der og høre på han halvskrike hvorfor han er imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alle kommentarene, sitter bare på mobilen med dårlig nett i tillegg :-P takk for tips alle sammen, skal ta det til meg neste samtale :) jeg vet egentlig hvordan han er, men jeg er dum nok til å prøve å innlede en vettug diskusjon om hvorfor lærerne streiker og hvorfor jeg er for de selv om det ødelegger en skoletur utenlands for meg... Fikk bare sagt et halvt argument så ble jeg avvist og ble sittende der og høre på han halvskrike hvorfor han er imot.

Veldig irriterende ja. Neste gang han avbryter, ville jeg vurdert å hente frem mobilen og begynne å surfe på Fitnessbloggen eller noe lignende, og koble han helt ut. Altså, vis han den respekten han viser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig irriterende ja. Neste gang han avbryter, ville jeg vurdert å hente frem mobilen og begynne å surfe på Fitnessbloggen eller noe lignende, og koble han helt ut. Altså, vis han den respekten han viser deg.

Hør hør! Respekt skal ikke komme automatisk, den måskal man gjøre seg fortjent til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...