Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mhm, liker ikke o_O Jeg har hatt høyt BT den siste mnd. Den siste uka har jeg hatt vondt i venstre arm, men det toppet seg litt i dag, så jeg dro til legen. Har time hos legen igjen til uka, og venter på innkallelse hos kardiolog (y)

Huff, dere kynikere. I stedet for å gå til legen pga. høyt blodtrykk, burde du invitere til fest fordi du ikke har lavt blodtrykk. The glass is half full! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, liker ikke o_O Jeg har hatt høyt BT den siste mnd. Den siste uka har jeg hatt vondt i venstre arm, men det toppet seg litt i dag, så jeg dro til legen. Har time hos legen igjen til uka, og venter på innkallelse hos kardiolog (y)

Lykke til ho Kardiolog :) Hvert hos det utalige ganger. Skal du ta EKKO ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, ute å går tur med foreldrene mine. Vi møter en gammel dame som triller en annen gammel dame i rullestol.

Hun i rullestolen holder på å ramle ut, og hun som triller ber om hjelp, så jeg gjør det. Damen i rullestolen hyler og skriker, og jeg forstår at hun med vilje prøver å skli ut av stolen. Hun i rulletolen er åpenbart dement, og hun som triller begynner å skjelle og røske i henne.

Dette vil ikke jeg være med på så jeg sier at hun åpenbart ikke har lyst til å sitte i rullestolen, så ring en drosje og få hjelp til å komme dere hjem foreslo jeg.

Da mener plutselig moren min at jeg fint kunne være litt mer medmenneskelig og bla bla bla. Hvorpå jeg sier at det handler jo ikke om det, men det er da bedre å ringe en drosje en å tvinge et dement menneske til noe hun åpenbart ikke vil?

Men da var jeg vist både teit og har manglende medmenneskelighet da.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just kjørt veslejenta og flytte lasset. Nå har hun flyttet på studenthybel. Først guttungen for 2 år siden, nå fars lille øyestein. Da er det bare meg og fru Stilken igjen i et stort tomt hus. 43 år gammel og forlatt.… :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...