Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Stephanie F skrev:
Bruker ikke folk "dagens negative" som klagemur? Eller er poenget her å finne trøst / respons? :)

Jeg bruker den for å få ut negative (små)ting jeg ikke nødvendigvis vil bry alle andre med :p om folk svarer er ikke så nøye for min del.

"Stilken skrev:
Yup folkens, tenkte det kunne være en tråd for trøst og plaster på såret. Når vi har dreti på draget, sprukket på dietten, skeiet for mye ut i helga, spydd i støvsugeren til sviger mor (å jes, men det var før krigen brann) eller bare snublet i taska og tredd ræva over huet i fallet. Da er det greit med noen gode ord og litt trøst eller plaster på såret. Eller hva?

Jeg først: beundret kroppen i speilet, begynner å få ruter i ribbefettet, 12 måneder med blodslit. 2 timer etterpå er 2 svære sjokoplater fortært, 10 riskjeks med ost, lakrisen til jentungen forduftet og 5 karbonader ekspedert. Kan noen finne logikken i dette, og plastre med at det ikke har noe å si? Gjerne med en svært god forklaring på at det konsumerte egentlig ikke er det værste å fortære og at det er shit load med annet som er værre? Hm? Hæ?

Flere som trenger trøst/plaster, eller kan trøste/plastre? Kom igjen folkens, sammen kan det bare bli værre før det blir bedre;)

Det er som jeg skulle ha skrevet det selv noen dager :p Jeg tenker: Det er menneskelig å feile. Selv velger jeg å glemme det fortest mulig og gå tilbake til godt rutiner. Ingen skade skjedd ;)

Annonse

Annonse

Skar meg skikkelig dypt i hånda med brødkniven (Bevis! Brød er farlig!) i dag, og det gjør kjempevondt å skrive på tastaturet. Noe jeg uansett gjøre i og med at eksamen skal leveres inn i morgen og jeg har masse igjen. Kommer sikkert til å gjøre vondt å løfte også. Hmpf. :dry:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...