Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Tom for BCAA og får ikke lønn før om to dager :(

I got your back!

Siterer Ulrik fra BCAA-tråden:

"Eftersom vi den senaste tiden fått följa en så uppfriskande debatt vidare man ”behöver” ta tillskott eller inte så kan det vara intressant att se hur mycket av några vanliga livsmedel man behöver äta för att nå upp till 10 gram EAA. Mängden som krävs för att nå upp till 5 gram BCAA skiljer sig som du ser en hel del mellan livsmedlen, om man ser till både volym och energiinnehåll. 300 gram cornflakes är en hel del på tallriken, medan 6 dl mjölk ”bara” är två stora glas. (Inom parenteserna anges den ungefärliga kalorimängden i respektive mängd livsmedel).

6 dl mjölk (288 kcal)

300 gram Corn Flakes (1140 kcal)

200 gram havregryn (738 kcal)

2,5 mellanstora ägg (225 kcal)

260 gram sojabönor (333 kcal)

120 gram kyckling (138 kcal)

170 gram keso 4% (158 kcal)

160 gram cashewnötter (944 kcal)"

Henta fra http://afpt.no/?page=16&title=ernaering&post=983&rel=50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så jeg har en knall dag, kjempehumør, glad som faen, bare sånn helt-out-of-the-blue-happy&content.

Tusler opp til Mudo, smågruer meg til beindag (bulgarske utfall, yeah beetcheez), ca. 90% frisk etter influensa/forkjølelse, but IVE GOT THIS.

Varmer opp, tøyer, går og drar en benk vekk til et hjørne for å ha en rolig økt, vekk fra all mas. But not for long.

Dette er Mudo, så det er en ring der, hvor det hender at folk trener kickboksing. Det kommer en kar, stiller seg bak meg, og begynner å ta på teip. Så kommer kompisen hans (går forbi meg mens jeg tar et sett med utfall). Så kommer tre til. Det er nå fem stk bak meg, skifter, teiper, whatever. There goes that peace.

Akkurat nå, så er det greit. Ja, det er litt stress bak og rundt meg, men jeg klarer å konse. Ferdig med set #2, står rett ved benken, lener meg inntill en vegg. Sliten, peser, #I'mfuckingdieinghere. Men så kommer det en kar til, ser på meg, setter baggen sin rett foran benken (der hvor jeg ellers hadde stått. Jeg står 40cm unna liksom), og begynner å skifte. Da kjente jeg ..........."IMMA STOMP YA CHEEKY ASS OUT".....telte til tre og sa pent at "Hei, unnskyld, jeg prøver å trene her :)". Han flytta på seg.

Bare.....hva faen, lix. Jeg står her. Er ikke laget av glass. Like...really?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitskummelt å tenke på at jeg skal ha eksamen i morra kl 9, har forberedt meg til dette nå intensivt i 3 mnd. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ :nailbiting: At jeg ikke har lagt meg under dyna og grini enda er faktisk ganske rart.

Det er ikke noe stress :p

Det er bare en eksamen.

Damen. Du løfter. Eksamen er en tur i parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe stress :p

Det er bare en eksamen.

Damen. Du løfter. Eksamen er en tur i parken.

Nei, for meg er det ikke bare en eksamen, det er et fag som jeg har tatt opp, noe som satt langt inne etter endt skolegang for 5 år siden. Og siden jeg er gravid i 7. mnd nå hadde jeg igrunn tenkt å ikke tenke mer på det når jeg blir mamma igjen, så jeg MÅ få det til denne gangen. Derfor er det stress.

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bussen til eksamenslokalet feil vei!! Hadde heldigvis beregna god tid, så rakk akkurat å være der før 9... Og på vei tilbake fant jeg ikke det ene busstoppet. Gikk rundt å leita med gpsen på telefonen i hånda i stormen... Resulterte nesten i mental breakdown, måtte sove av meg stresset i flere timer da jeg endelig kom meg hjem, haha:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bussen til eksamenslokalet feil vei!! Hadde heldigvis beregna god tid, så rakk akkurat å være der før 9... Og på vei tilbake fant jeg ikke det ene busstoppet. Gikk rundt å leita med gpsen på telefonen i hånda i stormen... Resulterte nesten i mental breakdown, måtte sove av meg stresset i flere timer da jeg endelig kom meg hjem, haha:whistle:

Jeg vet det innerst inne at det er irrasjonelt, men jeg føler at det DER skal skje meg HVER gang jeg tar offentlig transport til nye steder. Gjerne til noe viktig (som f.eks. eksamen/jobb intervju/random time).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...