Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Matte kan gå å henge seg hardt fra en klippe eller noe. Faen ta. Har gjort eksamensoppgaver og har ikke klart å gjort EN ENESTE FORBANNA TING RIKTIG. Well spend 150 timer på det faenskapet. Gleder meg villt og hemningsløst til fredag.

Jeg er så fucked.

Story of my life. Så syykt frustrerende!:( Spesielt når man tror man forstår stoffet før man begynner på oppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkadag. Jeg hater å ha bursdag. Det var gøy helt til man blir voksen. Da føler man bare tiden flyr av gårde, og det er så mye man skulle gjort. Hjelper ikke å være omringet av 16-18 åringer 24/7 heller...

Gratulerer med dagen då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driv å målar stova (noko som i grunnen er veldig kjekt og positivt), to veggar er ferdige, to er så vidt påbegynt...dei to siste har strietapet!:eek::cry: Blir jo aaaaaaldri ferdig jo:( Og må sikkert kjøpe ENDÅ meir måling. Strietapet syg til seg måling som ein svamp. For kvar gong ein dyppar penselen får ein måla eit område smo er like stort som penselen, og der er berre første strøket. *blæh!

Optimisten i meg: Jaja, får prøve å sjå på det som uthaldensheits/mengdetrening for eit kvart (og det blir ein del knebøy for å dyppe pensel).

Resten av meg: helvette....:shifty:

Nestegong skal eg heller gi blaffen i måling og heller sette opp veggplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...