Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner at.....kjenner at.....snart....det er like før....jegOFFRERETFØKKINGSLAM

Ja, jeg syter, helt riktig, men er det noe jeg virkelig hater ("hat" er et sterkt ord, jeg vet det) så er det influensa/forkjølelse.

Det er litt sånn fuckarounditis sykdom som egentlig ikke er sykdom. Det fucker deg akkurat nok til at du ikke kan være aktiv, men ikke nok til at du faktisk er alvorlig syk og kan rettferdigjøre "den syke,tapte tiden" med faktisk sykdom. Jeg vil heller være støl og sår i abs/rygg fordi jeg har rage-løfta, enn at jeg bruker fire netter på rad på å hoste.

TILT.SNAP.FUCK.

O5W5v.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

du skal ha noe å skrive i Dagens negative?! ;) Neida, joda... Lykke til, du har min hele og fulle medfølelse! :)

Ja. Må ha noe å skrive i dagens negative. Sånn at når jeg en gang flytter ut av den tråden her så kan jeg heller putte inn all min positive energi der og alle andre steder. Akkurat de neste 5 dagene er veldig mørke. Og fulle av tall, formler og integrasjonspiss :p Derfor må jeg minne meg selv på at når jeg er ferdig skal jeg sprite opp dagens glade tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte er jo chill. Og r2 er jo enkelt å bruke i hverdagen :D

Kjempe. Det er jo veldig enkelt og chill å vite at når man skal regne ut arealet av en funksjon som du ikke har gitt, så må du både finne funksjonen for grafen, x verdiene og om funksjonen blir positiv eller negativ, og i såfall hvilke du skal trekke fra den andre. Samme med diffrensiallikninger, det er så kjekt å bare kunne det altså :D For ikke å glemme å vite hva delbrøksoppspalting og delvis integrasjon er.

DET ER SÅ UTROLIG NYTTIG ASS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe. Det er jo veldig enkelt og chill å vite at når man skal regne ut arealet av en funksjon som du ikke har gitt, så må du både finne funksjonen for grafen, x verdiene og om funksjonen blir positiv eller negativ, og i såfall hvilke du skal trekke fra den andre. Samme med diffrensiallikninger, det er så kjekt å bare kunne det altså :D For ikke å glemme å vite hva delbrøksoppspalting og delvis integrasjon er.

DET ER SÅ UTROLIG NYTTIG ASS :D

jeg fikk vondt i hodet bare av å lese det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe. Det er jo veldig enkelt og chill å vite at når man skal regne ut arealet av en funksjon som du ikke har gitt, så må du både finne funksjonen for grafen, x verdiene og om funksjonen blir positiv eller negativ, og i såfall hvilke du skal trekke fra den andre. Samme med diffrensiallikninger, det er så kjekt å bare kunne det altså :D For ikke å glemme å vite hva delbrøksoppspalting og delvis integrasjon er.

DET ER SÅ UTROLIG NYTTIG ASS :D

At du ikke ser nytten nå, betyr ikke at det ikke er nyttig :p

Det er litt som.at folk ikke skjønte hva man skulle med algebra på u.skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...