Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med mindre det er filosofi du går, så teller jo ikke exphil på snittet ditt.

Sjæl fikk jeg tidenes idiotoppgave.

"Vurder om man ved Humes skille mellom er og bør kan avgjøre om en handling sett i lys av Darwins evolusjonsteori kan være moralsk god eller ikke"

åååh, det er jo DEN fine oppgaven da:D Og nei, jeg er ikke ironisk her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh, det er jo DEN fine oppgaven da:D Og nei, jeg er ikke ironisk her..:)

Problemet var at det var en gammel masteroppgave. Fikk en del hjelp på krigsskolen av de to som hadde tatt doktorgraden sin om Hume.

Det var en ekstremt vag oppgave, samtidig som den involverte veldig mye som man måtte ta stilling til.

Ideen at man kan avgjøre noe, innen exphil, på kun 3200 ord, er latterlig.

(og ja, jeg fikk massivt trekk fordi jeg gikk "utenfor" oppgaven)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er filosofi du går, så teller jo ikke exphil på snittet ditt.

Sjæl fikk jeg tidenes idiotoppgave.

"Vurder om man ved Humes skille mellom er og bør kan avgjøre om en handling sett i lys av Darwins evolusjonsteori kan være moralsk god eller ikke"

Det som irriterer meg mest ved den teksten der at jeg merker at jeg detter av etterhvert som jeg leser igjennom oppgaveteksten, både fordi det er årevis siden jeg hadde exphil, og fordi jeg føler jeg ikke har hjernen til å strekke meg etter såpass esoterisk stoff lengre,så å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest ved den teksten der at jeg merker at jeg detter av etterhvert som jeg leser igjennom oppgaveteksten, både fordi det er årevis siden jeg hadde exphil, og fordi jeg føler jeg ikke har hjernen til å strekke meg etter såpass esoterisk stoff lengre,så å si.

Jeg brukte forholdsvis lang tid bare på å forstå teksten, ja...

Men hey... lenge sida nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk ganske kjipt.

Er tom for strenger... og jeg bruker g-strengen ganske aktivt.

Ikke like irriterende som at b-strengen ryker, men likevel. (ja, jeg sier B. Fordi føkkit, det heter "b" ikke "h")

Det heiter H. Det blir ikkje B før du får ein b på notelinja.

Så det så.

På tuba er forresten H på andre fing og B på første fing.

Så då har du lært noko nytt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...