Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får noia av å høre hagl treffe takvinduene mine. Høres ut som spraking fra en brann og det er utrolig ubehagelig. Har sjekket om alt er i orden i flere omganger nå og det begynner å gå ut over nervene mine.

(Har vært i husbrann før.)

Var usikker på om jeg skulle sympati-like den der... så jeg sier heller at jeg sympatiliker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kjørte ei nermast perfekt oppkøyring, med ein feil. Den feilen strauk han meg på.

Vikeplikt eller noe slikt?

Det strauk jeg på. En teit gammel dame som ikke så ut som hun skulle over veien en gang, men siden jeg ikke stoppet helt opp ble det stryk. Veldig irriterende. Gikk heldigvis greit andre gangen.

Lykke til neste gang! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært noe særlig plaget, men takvinduene mine tar kverken på meg.

Vikeplikt eller noe slikt?

Det strauk jeg på. En teit gammel dame som ikke så ut som hun skulle over veien en gang, men siden jeg ikke stoppet helt opp ble det stryk. Veldig irriterende. Gikk heldigvis greit andre gangen.

Lykke til neste gang! (y)

Jepp. Men eg stoppa da. Berre ørlite for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentsamskipnaden setter opp husleia mi fra 5630,- til 5900,- fra januar av. :mad:

(PS: Noen som vet hvorvidt det faktisk er lovlig økning? Synes det virker mye til å være kun indeksregulert.)

Kikk over kontrakten du har. Vi fikk økning det forrige stedet vi bodde vi også, og jeg reagerte på det, men regnet ut at det var akkurat lovlig i forhold til %økning. Dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<rage rant mode>

Det er sjeldent jeg lar meg irritere, og gud vet jeg kommer sikkert til å miste et ton med karma på dette men(!)

Hvordan i svarte går det an å legge beslag på et treningsapparat i f@kings 25 minutter hvor av det bare kjøres tre sett av 8 rep, mens resten er hviletid og tasting på telefonen?

Seriøst, på samme tid kjørte jeg tre øvelser, med fire sett og 8-10 rep.

Arrgh! :banghead:

Vanligvis så pleier jeg, som et litt høflig hint om at andre også må få slippe til, spørre på en hyggelig måte om folk har mange sett igjen, det funket nada i dag, tok ikke hintet overhode, forsatte bare å taste og sitte og henge.

Hva gjør man?

</rage rant mode>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er kjipt. Lurer til tider på hvor normal folkeskidd her i landet har tatt veien :( Tenker da på langt 'større' ting enn bare stasj på treningssentre.

Synes det er forstyrrende med folk som svirrer rundt og prater i mobilen også. Hvorfor ikke låse inn den hersens dingsen i skapet og trene skikkelig? Okay, hvis du forventer svar fra en megler angående en leilighet du holder på å kjøpe (skjedde faktisk en gang jeg var der), så er det forståelig, men kompispjatt klarer de fleste seg uten i en god times tid.

Noe annet som irriterer meg er de folkene som ALLTID må høre på musikk på bussen tidlig om morgene på slikt volum at jeg er ganske sikker bussen som kommer bak 10 minutter etter hører hva slags musikk de liker også. Må snart ta med meg hørselsvern på bussen. Det blir jo stili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet som irriterer meg er de folkene som ALLTID må høre på musikk på bussen tidlig om morgene på slikt volum at jeg er ganske sikker bussen som kommer bak 10 minutter etter hører hva slags musikk de liker også. Må snart ta med meg hørselsvern på bussen. Det blir jo stili.

Radioresepsjonen kom med et usedvanlig godt forslag for litt siden, synes jeg. I stedet for stillerom foreslo de bråkerom, og at resten av verden er stille. Praktisk umulighet, vil jeg tro. Men i teorien, ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioresepsjonen kom med et usedvanlig godt forslag for litt siden, synes jeg. I stedet for stillerom foreslo de bråkerom, og at resten av verden er stille. Praktisk umulighet, vil jeg tro. Men i teorien, ja takk!

UNZ UNZ UNZ UNZ *fistpump*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...