Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- En halv meter snø i Bergen, og det nærmeste jeg kommer vintersko er Converse..

- Satt inntil en av de ovnene på bussen i morges, og kjente når jeg kom ut at det svidde litt på leggen. Kom på skolen og dro opp buksen for å se, der hadde jeg svidd hull i huden ja.

- Kulde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Tror jeg begynner å bli syk? Det kunne virkelig ikke passet dårligere før.

Kjenner det litt i nese og hals, og har et tett øre. Supertips for å bli frisk til .. helst raskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart fire eksamener på en uke...

"Hvilke karakteristika har soppriket sett under ett?"

Eeenkelt!

Heterotrofe, eukaryote organismer hvis mitokondrier har flate cristae, har en insersjon på ca 12 aminosyrer i proteinet elongation factor-1alpha, AAA-lysinsyntesevegg, cellevegger av kitin og/eller glukan, ytre fordøyelse, glykogen som lagringskarbohydrat, og dersom flagellatstadier fins, så er det i utganspunktet en, glatt og bakoverrettet flagell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats. Fikk studentrabatt for tre måneder siden (fra 590kr/mnd til 432 kroner), men etter en måned er dette endret (uten noe informasjon) til 504 kroner i måneden. 72 kroners økning på en måned.

Er jo ikke idiot og vet at sats liker å tjene penger, men hadde satt pris på om de kunne informere om at de øker og senker priser etter slik prisene deres er AKKURAT NUH. Jeg ville bare endre til student, men først måtte de sette OPP prisen og DERETTER ta studentprosentene. Den prisen jeg har betalt i 2 år var visst uvesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har så sykt vondt i hendene nå ): + at jeg er nervøs for neste uke, for jeg fikk bekreftelse for påmelding til kettlebellkonkurransen. kommer til å gå dårlig, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...