Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

At du ikke ser nytten nå, betyr ikke at det ikke er nyttig :p

Det er litt som.at folk ikke skjønte hva man skulle med algebra på u.skolen.

Altså.. hvis jeg faktisk finner ut at jeg får bruk for det så er jo det bare kult. Men da ringer jeg bare morfaren min eller spør mannen min hvis det er noe jeg lurer på, de er vandrende leksikon og kalkulatorer :p Smarte hjerner ass, skulle gjerne tatt med meg en av de på eksamen på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp at det ble Molde seier :D

Nå er vel champions kassa til RBK snart tom?

Den dagen jeg tenker på penger når jeg ser fotballkamp er VIRKELIG en "dagens negative". Jeg unner alle lag å tjene penger så de kan fortsette å gi oss underholdning. Alle lag skulle hatt en Onkel Røkke eller gode resultatbonuser. Så denne misunnelsen på at RBK faktisk tjente penger på CL har jeg aldri forstått.

Så Molde må gjerne være en rik klubb, men jeg unner dem ikke annet enn tap og nedrykk. Av prinsipp. Fotball er følelser... (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...