Gjest QueenWinther Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Kettlebell er et mer effektivt treningsverktøy når du skal trene girevoy sport. Seriøst liksom, jeg kommenterte AKKURAT at kommentaren min i all hovedsak var 'tull' fordi jeg alltid må kommentere når det nevnes kettlebell, slik at det skulle være litt typisk at den kommentaren kom fra meg. Kan ikke folk la en diskusjon ligge bare fordi de er uenige med meg? Siter
02-snapper Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "QueenWinther skrev: Kettlebell er et mer effektivt treningsverktøy når du skal trene girevoy sport. Seriøst liksom, jeg kommenterte AKKURAT at kommentaren min i all hovedsak var 'tull' fordi jeg alltid må kommentere når det nevnes kettlebell, slik at det skulle være litt typisk at den kommentaren kom fra meg. Kan ikke folk la en diskusjon ligge bare fordi de er uenige med meg? nå var det vel du som "vekket" diskusjonen igjen...? Det har ikke blitt nevnt på en del poster her nå. Siter
Morel Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "02-snapper skrev: nå var det vel du som "vekket" diskusjonen igjen...? Det har ikke blitt nevnt på en del poster her nå. Se her: "BurgerKing skrev: Finnes det et universalt mål for øvelseseffektivitet man kan bruke til å rangere øvelser med uavhengig av utøverens mål? Hvis nei, hvilke kettlebelløvelser er mer effektive enn kettlebell swing for å oppnå de effekter man ønsker når man trener kettelbell swing? Siter
02-snapper Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "Morel skrev: Se her: Aha...en annen tråd eller?! Sowwie! I'll butt out and let u ppl fight this one out ☺ Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "02-snapper skrev: nå var det vel du som "vekket" diskusjonen igjen...? Det har ikke blitt nevnt på en del poster her nå. ..... Posten ligger rett over min? Siter
02-snapper Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "QueenWinther skrev: ..... Posten ligger rett over min? Hahah snakk om å være blind (skylder på julebord i går?!) Morel og Aurelius 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 facebook-chat funker ikke, så jeg får ikke programmene mine for den kommende uken. Ganske irriterende, for M har antakeligvis mye jobb i morgen og da blir det vanskelig å få sendt det. Siter
Brokkoli Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "QueenWinther skrev: facebook-chat funker ikke, så jeg får ikke programmene mine for den kommende uken. Ganske irriterende, for M har antakeligvis mye jobb i morgen og da blir det vanskelig å få sendt det. Epost? Siter
Fredrik Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 "Brokkoli skrev: Epost? Hvaaaa, kan man sende elektronisk post?? Brokkoli 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 tviler på at han har mailen min nå, så det er et lite problem. jeg kommer jo til å få trent, liker bare å kunne forberede meg mentalt for det jeg har i vente, hehe. Siter
Aurelius Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Holder på å bli syk. Hatt vondt i halsen i en uke, og våknet i dag med tett nese og haupinnj. Tre dager før eksamen. Dette skjer bare ikke. Siter
Gjest =xXx= Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 "Aurelius skrev: Holder på å bli syk. Hatt vondt i halsen i en uke, og våknet i dag med tett nese og haupinnj. Tre dager før eksamen. Dette skjer bare ikke. Siter
Sephania Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Nesa fungerer ikke helt som den skal, hodet er litt tett, og halsen sår.... Velvel, min tur til å være forkjøla! "Fordelen" med å ha det nå er at jeg rekker å bli frisk til jul. Siter
Gjest =xXx= Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 "Aurelius skrev: Holder på å bli syk. Hatt vondt i halsen i en uke, og våknet i dag med tett nese og haupinnj. Tre dager før eksamen. Dette skjer bare ikke. Har ikke du hatt tilstrekkelig uflaks i det siste da? Er ikke så lenge siden du mistet papirene dine også? Arme jævel. God bedring;) Siter
Groenhaug Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Jeg har også blitt slått ut av sykdom i dag. Har eksamen på torsdag og fredag. Så dette passet meg ypperlig nå! Siter
LeanMachine Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Gullungen min er sjuk, så jeg måtte gå fra jobb i dag.... Siter
Anreka Skrevet 16. desember 2014 Skrevet 16. desember 2014 Drittdag...drittjobb...dritt alt. SÅ LEI. orker ikke mere Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 mister helt motet av spesifik muskelanatomi på latinsk og vil faktisk bare legge meg ned for å gråte men det er ikke veldig effektivt, er det vel? Siter
Kristinea Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 kropp og hjerne trengte sårt en kopp kaffe på morgenen og var litt for ivrig. tok en stor slurk og brant tunga skikkelig nå er den ru og rød og vond og føler alle smaksløkene er brent bort... ukult Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.