Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

300gr mager kesam med vaniljestevia, en banan, og en bolle laget av 50gr brødmiks med proteinpulver + vann, kanel og sukrin gold på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Same, same, but different - every-freakin'-day:rolleyes: Fordi grøt er best, nemlig!

[ATTACH]148511[/ATTACH] [ATTACH]148512[/ATTACH] [ATTACH]148513[/ATTACH] [ATTACH]148514[/ATTACH] [ATTACH]148515[/ATTACH]

Var godt fornøyd med min egen grøt i dag. Helt til du postet DE bildene.... Hva i alle dager har du hatt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var godt fornøyd med min egen grøt i dag. Helt til du postet DE bildene.... Hva i alle dager har du hatt på?

Gryn(rug/havre), bær/frukt, pråttis, og en awesome fettkilde (kokosmelk, revet kokos, nøttesmør, nøtter, frø)(y) -> Snickersgrøt, vanilje/blåbær/mandel-grøt, bountygrøt, vanilje/blåbær/kokos-grøt, sjokkisgrøt, vanilje/blåbær/MULTE<3-grøt. Gad, det er bare så godt. This is real love.

(y)

Kvalitet - u rock:cool: multeeer:love:

Luksusbær, ass:love: Grøten blir så pimped!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaklig gryn (rågflingor/havregryn), bær/frukt, pråttis(sjokkis eller vanilje) og en fettkilde (kokosmelk, revet kokos, nøttesmør, nøtter, frø)(y) -> Snickersgrøt, vanilje-blåbær-mandelsmør-grøt, bountygrøt, vanilje/blåbær/kokos-grøt, sjokkisgrøt, vanilje-blåbær-MULTE<3-grøt. Fantasi, hva da?:rolleyes: Gad, det er bare så godt. This is real love.

Luksusbær, ass:love: Grøten blir så pimped!

Bah, gleder meg til frokost allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...