Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1/2 rundstykke, hjemmelagd (fant oppskrift her:love: - VELDIG godt!!) med hjemmelagd mandelsmør og banan, 1/2 med kalkun & ost + en skål med kesam, funsaft, ananas & gresskarkjerner.

Åhgud. Ordentlige rundstykker med gjær! Sikkert 2 år siden sist, kan ikke sammenlignes med de harde "sunnifiserte" rundstykkene med proteinpulver og mandelmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke noe problem, bare at du sa 400 til frokost OG lunsj samla sett, stussa bare litt over den minimale mengden :/

Jeg spiser konsekvent tre måltider om dagen da jeg trives med det. Lørdager er jeg ikke så alt for tidlig opp av sengen, så da er det frokost og lunch som blir slått sammen. Har fire "måltider" med frokost, lunch, middag og kvelds/snacks, hvorav jeg alltid spiser tre avhengig av dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...