Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Singel fordi jeg er en krevende person å være sammen med siden jeg bruker mye tid på trening og alt dette innenærer.

Skjønner veldig godt at "vanlige" folk ikke vil være sammen med en som så og si aldri drikker alkohol i helgene, og vegrer seg for å spise noe som ikke står på planen.

Min største drøm er å finne en som aksepterer meg for akkurat den jeg er og for det jeg gjør, da vil livet være perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel fordi jeg er en krevende person å være sammen med siden jeg bruker mye tid på trening og alt dette innenærer.

Skjønner veldig godt at "vanlige" folk ikke vil være sammen med en som så og si aldri drikker alkohol i helgene, og vegrer seg for å spise noe som ikke står på planen.

Min største drøm er å finne en som aksepterer meg for akkurat den jeg er og for det jeg gjør, da vil livet være perfekt :)

da må du ikke se dg blind på kun deg selv, husk at du også må det mot hun :) Man må gi og ta gjerne

å forvente at sånn er jg og sånn skal det være, syntes jg i mine øyne er helt på trynet. Men det er jo bare min mening, og jeg respektere selvfølgelig din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten vondt inni meg av jenter som er beskjedne, spesielt om det er pga dårlig selvtillit. Dere skulle bare visst hvor mange gutter/menn det er som bare drømmer om å finne ei som dere, selv om dere tror at dere ikke er noe å samle på. Nå har jeg skrevet "dere" så mange ganger at det ikke gir mening lengre

Hva legger du i beskjedne jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U know what, i det siste har jeg tenkt "hvorfor i helvette er jeg egentlig singel?" Og i det siste har jeg fått høre mye "hvorfor er en jente som du singel?"

Hvorfor en jente som meg er singel? Fordi det er ikke gjort i ett hattefokk å finne noen man har lyst å dele all sin tid med, det pleier jeg å si til guttene.

Men jeg lurer ofte selv på hvorfor jeg er singel. Jeg er ekstremt snill, ikke den dummeste jenta i gata, jobb, er blid og har bestandig en eller annen lur kommentar på lur. Jeg prøver å inkludere de fleste og jeg prøver å prate med alle mennesker. Jeg har hund, jeg trener og spiser sunt. Men mest av alt er jeg den jenta som støtter deg no matter what. Greit, jeg sier fra hvis jeg misliker noe, men er det noe du virkelig vil så er jeg der 210%. Så det må være fordi jeg overkompenserer for min egen usikkerhet med væremåte, utseende (hår, sminke, klær,) og personlighet. Ja, det må det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da må du ikke se dg blind på kun deg selv, husk at du også må det mot hun :) Man må gi og ta gjerne

å forvente at sånn er jg og sånn skal det være, syntes jg i mine øyne er helt på trynet. Men det er jo bare min mening, og jeg respektere selvfølgelig din:)

Ja, selvfølgelig. Tror ikke du tok poenget mitt da. Det skal gå begge veier, men hu må kunne respektere MEG for den jeg er og det jeg driver med ellers vil det ikke funke. Det funker å forandre hverandre delevis, men om man prøver å forandre hverandre for mye så funker ikke ting. Dette gjelder begge veier. Jeg har akkurat vært igjennom et laaaangt forhold hvor det var vesentlige forskjeller som vi prøvde å forandre ved hverandre, men son bare gjorde begge ulykkelige så jeg vet hva jeg snakket om. :)

Men jeg skjønner at du synes det virket som om jeg virket som en egoistisk og patetisk tosk med måten jeg skrev det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Tror ikke du tok poenget mitt da. Det skal gå begge veier, men hu må kunne respektere MEG for den jeg er og det jeg driver med ellers vil det ikke funke. Det funker å forandre hverandre delevis, men om man prøver å forandre hverandre for mye så funker ikke ting. Dette gjelder begge veier. Jeg har akkurat vært igjennom et laaaangt forhold hvor det var vesentlige forskjeller som vi prøvde å forandre ved hverandre, men son bare gjorde begge ulykkelige så jeg vet hva jeg snakket om. :)

Men jeg skjønner at du synes det virket som om jeg virket som en egoistisk og patetisk tosk med måten jeg skrev det på :)

jeg satt det veldig på spissen hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fordi jeg er vinglete, ubesluttsom og fordi jeg ikke tilfredsstiller kravene og klarer å spille spillet, antar jeg.

Det kommer vel en tid for alt, ingen vits i å stresse i alle fall! Som de sier; den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. -Vi får velge å tro på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel en tid for alt, ingen vits i å stresse i alle fall! Som de sier; den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. -Vi får velge å tro på det :)

Neida, stresser heller ikke egentlig. Gjorde det slutt med kjæresten i august i sommer, da det kanskje ikke ble som man hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, stresser heller ikke egentlig. Gjorde det slutt med kjæresten i august i sommer, da det kanskje ikke ble som man hadde tenkt.

Hehe, jo før en finner ut at man ikke passer sammen jo bedre, egentlig. Fant det ut i oktober jeg (heldigvis!) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...