Gå til innhold

pokkumon

Medlemmer
  • Innholdsteller

    49
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om pokkumon

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei! Jente, 26 år, veier 75kg og er 168cm. Målet er å bare bli sterkere, og få ned fettprosent. Jeg har et program for 4 dager, som jeg er fornøyd med (men kom gjerne med tips!) Men har et problem med å fylle den ene dagen. Vet ikke om jeg skal fylle med bare kardio, eller en fullkroppstrening f.eks. Her er slik jeg trener. Hver dag er det oppvarming på mølle ved å løpe ca 1,3km 10 min. Tøyer alltid ut etter trening. Mandag: Knebøy 3x8 40kg Markløft 3x8 40kg Leg press 1x8 42kg 2x8 52kg Seated Leg Curl 2x8 40kg 1x8 47kg Leg Extenstions 2x8 40kg 1x8 47kg Tirsdag: Trice
  2. Heihei! Kunne tenkt meg et par innspill av mitt program. Se om jeg er helt på bærtur eller ikke Om meg: Jente, 168cm, ca 74kg. Ikke spesielt trent. Sliter mye med skuldre, målet er å bli sterkere i ryggen, kroppen generelt, større rumpe, generelt bedre. At ting ikke er så tungt i hverdagen Ønsker også å gå ned i fettprosent. Programmet er vel inspirert/er Starting Strenght. Jeg prøver å øke med 2,5kg på hver økt på knebøy og markløft. Overhead press er jeg for svak til å kunne ta stanga, derfor er målet bygge meg opp til stanga med det første, og deretter kunne lettere øke 2.5kg
  3. Heihei! Kunne tenkt meg et par innspill av mitt program. Se om jeg er helt på bærtur eller ikke Om meg: Jente, 168cm, ca 74kg. Ikke spesielt trent. Sliter mye med skuldre, målet er å bli sterkere i ryggen, kroppen generelt, større rumpe, generelt bedre. At ting ikke er så tungt i hverdagen Ønsker også å gå ned i fettprosent. Programmet er vel inspirert/er Starting Strenght. Jeg prøver å øke med 2,5kg på hver økt på knebøy og markløft. Overhead press er jeg for svak til å kunne ta stanga, derfor er målet bygge meg opp til stanga med det første, og deretter kunne lettere øke 2.5kg
  4. Hei! Nettopp begynt å trene på et senter og har lastet ned appen stronglifts 5x5 som baserer seg på starting strenght. Veldig fint program, men jeg ønsker et alternativ som kanskje er mer tilpasset meg. Jeg er ei jente på 169cm, 75kg. Mål er å få sterkere kropp, f.eks at matvareposene er lettere å bære, mindre sliten i løpet av en dag, slike småting. Få en sterkere rygg da jeg sliter veldig med latimus dorsi muskelen og har jobb og interesse foran PC. Rent utseendemessig ønsker jeg å gå ned i fettprosent, har mye rundt magen, og få en litt større rumpe. Alt annet er bare en fordel, men dette
  5. Hei!! Jeg er ei jente på 25 år. 75kg og 169cm høy. Trenger så sårt hjelp til å sette opp et treningsprogram som jeg kan bli sterkere på! Målet er sterkere rumpe, mindre mage da jeg har mye fett rundt midjen (107cm), og sterkere armer og rygg. Jeg ønsker å trene hjemme, da jeg ikke har råd til treningssenter, og mye enklere å trene hjemme. Det jeg har av utstyr er strikk, http://www.biltema.no/no/Fritid/Sport/Trening/Manualsett-2000023740/ og http://www.biltema.no/no/Fritid/Sport/Trening/Skivestangsett-2000031603/ Jeg klarer 10x1 4,5kg med manualsettet med en vanlig bicepcurl. Bare
  6. Tusen takk for det! Problemet er at jeg spiser middag kl 19:30 grunnet jobb, så kveldsmåltid er ikke aktuelt. Jeg kan ikke øke middag for det jeg spiser nå holder i massevis, blir så mett.. Men jeg kan jo slenge eggerøra på en brødskive Utskeielsene er at jeg spiser vanlig, men egg og bacon til frokost på søndager, og en potetgullpose/popcorn og en peanøttkubbe. Med andre ord, en del kalorier Tenkte å kjøpe disse: http://www.biltema.no/no/Fritid/Sport/Trening/Manualsett-2000023740/ http://www.biltema.no/no/Fritid/Sport/Trening/Skivestangsett-2000031603/ http://www.biltema.no/no/Friti
  7. Hei! Jeg har til nå gått ned ca 20kg, over 2 år. Fornøyd med det, men ikke med tiden det tok Skulle gjerne gått ned litt til, og bli sterkere i kroppen da jeg synes jeg selv er ganske svak, og har mye vondter jeg vil bli kvitt. Jeg er 24 år, jente, 169cm og veier 76kg. Jeg har mye av fettet rundt magen, er 110cm rundt magen, mens mine lår er da 60cm hver. Vil hvertfall ned til under 85cm, da det er anbefalt av helsedirektoratet (har jeg hørt..) Uansett så er magefettet det skumleste fettet. Målet mitt er generelt å bli mer fornøyd, bli sterkere (mer dugelig kropp), kunne gjøre noe uten å b
  8. Takk for svar! Hadde mye motivasjon nå, så tenkte jeg skulle mer enn to ganger i uken, men da får jeg heller bare gå meg en tur i stedet da Er nok sant i det du sier, og ikke kjøre på i begynnelsen!
  9. Takker for svar Yoga/uttøying er veldig gunstig for meg hvertfall blir bedre og bedre.Løping oppover bakke er også mye snillere for ben og føtter Grunnen til at jeg vil få opp kondisen er jo for å ikke bli anpusten om man går opp ei trapp for eksempel Vil jo også gjerne forbrenne fett også
×
×
  • Opprett ny...