Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Ser Dr.Happn om bare 4 dager! :love: (Om vi ikke regner med i dag) Og jeg har avklart og løst opp i ting som jeg hadde gående, så jeg er nå klar for blanke ark og nye tegnestifter med han. Det føles veldig fint (men også skummelt) å satse på noe :giggle: Så får vi se hvordan det blir.

Fortsetter under...

Søsteren min er på forsiden av fitnessbloggen (y)

Hun skal legge inn mitt navn fordi jeg har hjulpet henne med diverse ting :rolleyes:

og toppen av kaken:

Onsdag kommer kjæresten ned hit :love:

Annonse

Logget på Tinder igjen av ren nyskjerrighet, total bum rush i løpet av et par timer.:lol:

Bare å logge seg av igjen så fort som f...n, ble spotta av eksflame da, så det blir å finne på noe sammen.

At jeg hadde den beste overkroppsøkta muligens noen sinne, og at jeg er så heldig å ha Dr.Happn i livet mitt. Utrolig takknemlig for alle tilfeldighetene som har ført til at vi to møttes :love:

at jeg klarte å stikke i svømmehallen alene! Personlig seier, knakk ryggen i vår, 3mnd på sykehus og masse opptrening på gang. Kunne nesten ikke bevege beina i starten, og nå klarer jeg å komme meg (nesten) dit jeg vil så lenge det ikke er for lang distanse å gå! :)

Guest Lovisa

Har kjøpt meg nytt (og skikkeleg) telt! :love:

Så nå MÅ eg på ein til tur i år... :sneaky:

Har kjøpt meg nytt (og skikkeleg) telt! :love:

Så nå MÅ eg på ein til tur i år... :sneaky:

Det er ganske deilig å være på tur med og uten telt. Og den tiden vi går inn i nå er super. Ingen insekter! Yej!

Annonse

Takk, takk. Veldig fornøyde.

Synd dere ikke fikk da. Men det kommer nye muligheter!

Det gjør det nok. Men markedet er helt latterlig for tiden, så føler meg ganske demotivert. Siste budet vårt var 1 million over takst og vi fikk det ikke.

Det gjør det nok. Men markedet er helt latterlig for tiden, så føler meg ganske demotivert. Siste budet vårt var 1 million over takst og vi fikk det ikke.

Holy moly! EN MILL over takst?!?! Jebus.

Vi endte opp med 20 000 under...

Holy moly! EN MILL over takst?!?! Jebus.

Vi endte opp med 20 000 under...

Jeg vet, det er helt sinnsykt her borte.. Synes vi strakk oss veldig langt, men noen eier visst ikke grenser... Mange vi har sett på som har gått 1 mill over takst...