Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest =xXx=

I dag blir årets første fårikål middag, en av mine absolutte favoritter. Hører vel med til historien at jeg ikke har spist dette på 3 år, grunnet tilpassinger i kostholdet. Ååååååååhh! Dette skal bli digg. Begynte å koke kl 07:30, når den er ferdig kokt, skal den stå en stund å bli kald, så skal den varmes opp igjen;)

I dag blir årets første fårikål middag, en av mine absolutte favoritter. Hører vel med til historien at jeg ikke har spist dette på 3 år, grunnet tilpassinger i kostholdet. Ååååååååhh! Dette skal bli digg. Begynte å koke kl 07:30, når den er ferdig kokt, skal den stå en stund å bli kald, så skal den varmes opp igjen;)

Veldig jelly!!! Har så sykt lyst på, og "alle" rundt meg tweeter og snapper om at de lager det... MÅ bare ha det i løpet av den neste uka :F

Etter å ha vært på tillitsvalgtkurs fant jeg ut at jeg kunne be om å få ansiennitet utifra tidligere arbeidserfaring. Spekter og Norsk Sykepleierforbund har en avtale om at all arbeidserfaring etter fylte 18 år, uansett hvilken bransje, skal telle mot høyere ansiennitet. Etter litt behandlingstid fikk jeg på fredag beskjed om at jeg gikk fra 0 til 8 års ansiennitet og dermed lønnsøkning på 20 000.

Annonse

Guest =xXx=

Da er måltidet unnagjort. Akkurat så mye overspising at jeg gidder å skrive, men ikke bevege resten av legemet - på lenge. Burp… trøsten er at det er rester nok til i morgen:)

Har hatt en sykt digg langhelg.

Torsdag, lang gåtur + filmkveld med hyggelig selskap.

Fredag, konsert med hyggelig selskap.

Lørdag, lunch, kino, middag med hyggelig selskap + venner.

Søndag, lunch med familien + vespatur i solen med venner.

:happy:

Annonse

hahaha. så sinn sykt :D hele lørdag, søndag og i dag har eg nesten bare sovet :lol:

Føles ut som eg har blitt kvitt en byrde....noe eg har hatt i tankene i 5,5 år- nemlig fast jobb. du dæven så mye energi har komt tilbake i kroppen.

Så mye glede :D hue hue hue :D

finally Eminator has come home again :)

Har hatt en sykt digg langhelg.

Torsdag, lang gåtur + filmkveld med hyggelig selskap.

Fredag, konsert med hyggelig selskap.

Lørdag, lunch, kino, middag med hyggelig selskap + venner.

Søndag, lunch med familien + vespatur i solen med venner.

:happy:

"Hyggelig selskap"... Vil det si gjennoppstart av dating-segmentet i loggen din? :p

"Hyggelig selskap"... Vil det si gjennoppstart av dating-segmentet i loggen din? :p

Nei, blir nok ikke noe dateingsegment fremover, jeg er definitiv av dateingkarusellen i all overskuelig framtid.

Hyggelig selskap betyr at jeg pr definisjon er singel, men ikke alene. Fremover blir det fokus på hyggelige og bra aktiviteter med de jeg er så heldig å allerede ha i livet mitt.:)