Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahaha. så sinn sykt :D hele lørdag, søndag og i dag har eg nesten bare sovet :lol:

Føles ut som eg har blitt kvitt en byrde....noe eg har hatt i tankene i 5,5 år- nemlig fast jobb. du dæven så mye energi har komt tilbake i kroppen.

Så mye glede :D hue hue hue :D

finally Eminator has come home again :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en sykt digg langhelg.

Torsdag, lang gåtur + filmkveld med hyggelig selskap.

Fredag, konsert med hyggelig selskap.

Lørdag, lunch, kino, middag med hyggelig selskap + venner.

Søndag, lunch med familien + vespatur i solen med venner.

:happy:

"Hyggelig selskap"... Vil det si gjennoppstart av dating-segmentet i loggen din? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hyggelig selskap"... Vil det si gjennoppstart av dating-segmentet i loggen din? :p

Nei, blir nok ikke noe dateingsegment fremover, jeg er definitiv av dateingkarusellen i all overskuelig framtid.

Hyggelig selskap betyr at jeg pr definisjon er singel, men ikke alene. Fremover blir det fokus på hyggelige og bra aktiviteter med de jeg er så heldig å allerede ha i livet mitt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Genserene og cardiganene til Acne er (nesten) verdt å dø alene for :love: Gleder meg til det blir kaldt nok til å bruke Acne Rue Mohair genseren min uten å koke opp :lol: Beste med høsten...

Har to ullgensere derfra, en cardigan(<333), en tskjorte, ett skjerf og en lommebok - and its all to die for! Har sinnsykt lyst på et par sko, men det blir nok en stund til nå.. Men ja, nå er det snart tid for å bruke alt sammen - lag på lag er jo inn å høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...