Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt tynnere enn lillesøsteren min (på 18) *insert evil laugh* Hun veier 10-12kg mindre enn meg men jeg bruker nå samme buksestørrelse som henne.

Dette er gøy for hele tiden har hun sagt at "viss du har noen klær som er for små til deg kan du godt gi dem til meg!". Funker ikke nå lenger :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greide å rekruttere en utrent kompis til treningsstudioet etter å ha drasset han med på trening igår, introdusert han til treningskamerater og viste han et basic styrke program:D Elsker å se noen som er der jeg var for noen måneder siden, og nå få følge med på framgangen i fremste setet:LOL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impulstur til Hardangervidda de siste tre dagene (bilder kommer sikkert på et eller annet tidspunkt).

I morgen tidlig reiser jeg og bff til Kragerø for å lunsje, nyte sommeren og slække hjemme i barndomshjemmet mitt.

Dagen skal rundes av med babyen jeg skal bli fadder til.

Ja, og så det viktigste: Sommerferie, lykke, utendørsliv. Og et pittelite glass rødt til sex og singelliv:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg poster dette i dagens glade i stedet for i negativ-tråden, fordi glasset mitt skal være halvfullt fremover :)

Det frister veldig å klage over at jeg har fått lagt ny gips som jeg må ha på i fem uker, og at jeg etter det må ha på enda en. Men! Jeg har full bruk av fingrene mine i den jeg har nå og den jeg får om fem uker kan jeg ta av og på. Det viktigste uansett er jo å ikke få varig skade i hånda.

Har også fått treningsprogram av PT-en min og jeg skal selvfølgelig trene fremover! If there's a will there's a way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...