Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lovisa

[ATTACH]165009[/ATTACH]

Ikkje berre har hotellgymmet mange nok tredemøller, men der er og to knebøystativ, to benkpressbenkar og ein haug av ulike apparater og små-dippeduttar! Og i tillegg er der svømmebasseng! :happy:

(Kommersielt treningssenter i kjellaren med gratis adgang for hotellet sine gjester!)

post-28967-14441005297062_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

4 timer til sommerferie. Drar til USA (New York, Florida, Las Vegas og Washington) i tre uker, begge unga er med oss gamle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg teller ikke kalorier, jeg skal bare ha lite karb^^ så i maaruds bacongull er det 3g karb pr 100g bacongull, og det er 135g i hele posen, så jeg kan trygt fråtse i meg en sånn hver dag:)

Joda lite karbo er det i bacongull, men nå er det jo ikke karboinntak som avgjør om du forbrenner fett eller ikke. Kcal inn vs. forbruk er jo essensielt.

Men dette er OT så skal ikke kuppe tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda lite karbo er det i bacongull, men nå er det jo ikke karboinntak som avgjør om du forbrenner fett eller ikke. Kcal inn vs. forbruk er jo essensielt.

Men dette er OT så skal ikke kuppe tråden. :)

Ja, vi får se hvordan resultatet blir med jevnlig inntak av bacongull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suuper trening i dag også! Nå venter en kveld med ny episode av to fantastiske serier :love: , en god dusj, en digg armkrok og maaaasse mat før morgendagens tidlige økt, som må taes akkurat da for at alt skal gå opp i opp.

Weeeeee :D

EDIT: Syyk pump i armene på trening, klarte såvidt å holde tlf for å ta bilde :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...