Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet drittrøtt og veldig lite motivert for trening i dag tidlig, men klarte å presse meg avgårde på trening likevel. (Veldig lurt å legge treningsklærne frem kvelden før så det er det enkleste valget når en skal kle på seg altså!) Det ble faktisk en skikkelig bra økt! Så nå er jeg superfornøyd med at jeg både kom meg på trening i utgangspunktet, men også at jeg fikk en bra økt.

Så kjøpte jeg meg biff som "belønning" for min fantastiske viljestyrke, så nå gleder jeg meg til biff til middag om noen timer :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pr kg that is

Jeppsi, og det vil si en diger vannmelon (etter norsk standard) koster 25 kroner.

Den største vannmelonen jeg noen gang har kjøpt veide 11 kg, kjøpt ved jernbanestasjonen i Asker. Vi var på vei hjem med toget, og vannmelonen ble plassert på hattehylla. I en skarp sving omtrent ved Hønefoss deiset 11 kg vannmelon rett i gulvet. Flaks at den ikke ramla i hodet på noen, kjipt at så mye deilig vannmelon gikk til spille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, vannmelon er digg, synd Meny her jeg bor ikke har peiling på slikt...

hver gang jeg kjøper vannmelon så får jeg bare sånn tørr jævelskap. Gleder seg som en unge og BAM så slipper man spise melon pga den er ødelagt.

kanskje en ide og kjøpe hele istedenfor 1/4båt :)

Du må banke på den. Lager den en dump lyd: legg den tilbake. En god vannmelon skal ha en spretten lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...