LeanMachine Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Lammestek i ovnen. JEG SKAL SPISE ALT! Aurelius, Tutogkjør, okveine og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Lammestek i ovnen. JEG SKAL SPISE ALT! JELLY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 JELLY! Jeg spiste alt.... Sååå feit i speilet nå ! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg spiste alt.... Sååå feit i speilet nå ! Og her sitter jeg med toast og proteinshake.. Blir liksom litt skrøpelig i forhold Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Siden det er "dagens negative" som har blitt den populære tråden får jeg forsøke å gå litt mot strømmen. Igjen. JEG LØFTET 87% AV KROPPSVEKTEN MIN FEM GANGER I MILITÆRPRESS. Enda bedre...mens jeg kjørte sett med 82,5kg i militærpress frontbøyde han ved siden av meg med 45kg rudboy, SlayerDad, fitflyer og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 130 kilo mark :joyful: Merkelig hvor happy man kan bli av å lufte tunge metallstenger fra bakken. Tutogkjør, Tiwas, fitflyer og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 "Du har blitt så god at jeg faktisk blir kvalm, Ina." :love: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steffen! Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 fysj så mye penger jeg har brukt på netthandling i dag. 330$ + 380 euro fra rogue fitness 550kr fra x-life men gleder meg stort til det kommer. fitflyer, Aurelius, CamillaO og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bergen! Tonje_86, Håvard Vika, fitflyer og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Skuldre/rygg økt i morgen tidlig! fitflyer og SlayerDad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slettet Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 hadde en jævlig fin økt idag CamillaO, fitflyer og Tonje_86 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostemannen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Dagens glede er at det nærmer seg Bergen mer og mer. Snart det er det bergen og Bergen Challenge Brokkoli, runforit123, CamillaO og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Dagens glede er at det nærmer seg Bergen mer og mer. Snart det er det bergen og Bergen Challenge Bergen i seg selv er en challenge SlayerDad, Aurelius og fitflyer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Så nesten ut som en mann da jeg gikk ut av gymmet for en halvtimes tid siden. Hahahahahahhaha Tiwas, SlayerDad, Aurelius og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hadde en herlig start på dagen med en skikkelig god løpeøkt på 6 km klokka 05.00 i dag Kunne fortsatt i evigheter, men hadde ikke tid Det er Lillelørdag! Hadde sjokolade som mellommåltid :happy: I dag skal jeg ha Tacos til middag Monarc, CamillaO, Tutogkjør og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Etter tre mnd med mas, har kjæresten gitt opp (gitt at vi finner en "litt mindre stygg rosa"). Så nå manglet jeg bare ja fra kommunen. FrkDiaz, LeanMachine, runforit123 og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Etter tre mnd med mas, har kjæresten gitt opp (gitt at vi finner en "litt mindre stygg rosa"). Så nå manglet jeg bare ja fra kommunen. [ATTACH=full]151390[/ATTACH] Hahah.. ufff.. stakkars naboer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hahah.. ufff.. stakkars naboer Pffft! Jeg liker ikle gult. Naboen har gult hus. Jeg klager ikke☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Skal straks av gårde på dengetrening! Og digg middag etterpå. I morgen er det, for alle praktiske formål, fredag, ettersom langhelgen tilbringes i France. Hurra! Monarc, runforit123, CamillaO og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Shopping, kaffe og frozen yoghurt med FitFish <3 [ATTACH]151391[/ATTACH] Fikk meg ny jakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.