Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk en care package av en kompis i USA. :eek::playful:

[ATTACH=full]150993[/ATTACH]

Hellige guds moder, det der fremmer sikkelproduksjonen på en stakkar. Åssen klarer du å IKKE eta alt på en gang? For det hadde jeg klart - lett…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått frontknebøy inn i neste fase av piriformisrehab-programmet mitt som byrja i dag! Bøøøøøy!!! :D

Og om 6 veker blir det kanskje vanleg knebøy og markløft!!! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å gjøre en sykt lang, komplisert og smertefull historie veldig kort - jeg får, i en alder av 26, oppleve det privilegium som er mulighen til begynne livet helt fra scratch i en del av landet jeg alltid villet bo, og jeg kommer meget bra ut av hele prosessen på alle felt <3

Skjebnen noen ganger, ass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt selvskryt er vel innafor på en fredag?

1. Gode tilbakemeldinger på spinningtimen jeg var vikar for i morges

2. En av deltakerne på timen sa det er tydelig at jeg trener mye og at jeg ser bra ut:D

Ja, det er innafor! Det må da jaggu være lov til å være litt fornøyd når andre kommer med gode tilbakemeldinger. Kjempeflott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade - hyttetur etter jobb med "gamle" kolleger (altså fra gamle jobben)! Topptur i morgen (det blir morgendagens glade - satser på strålende vær), og GRATIS starbucks-kaffe på jobben i dag (hihihi!) (Ikke det at Starbucks liksom er høydaren, men gratis liker vi uansett) :D

For ikke å snakke om ett hyggelig FB-treff i går, som dessverre ble altfor kortvarig for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...