Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
I dag skal utsikten nytes - jeg og par venner tar med sekk med noe drikke ( saft, kaffe, vin el. , og evt. noe snacks. VI TAR TOPPTUR TIL KOLSÅSTOPPEN Frykt ikke, jeg kan love høy puls og artige øvelser underveis som vi treffer på utfordringer!! Mykt underlag så skånsomt for kropp oppover. nedover tar vi i rolig pratetempo :)

Da står jeg på nedsiden og besiktiger oppstigningen, ta med regntøy. God tur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På onsdag i forrige uke hadde tidenes skippertaksmenneske foran meg: én uke på meg til å gjøre ferdig to kvalifiseringsoppgaver, en ti-siders mappeeksamen og en hel bacheloroppgave. Dagens glade er at jeg fiksa det! Bacheloroppgave levert, alle eksamener gikk ok og nå fyker jeg til Spania for en svært etterlengta ferie. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok jeg på meg en shorts jeg ikke har brukt på, hmm, tja, hvertfall ikke siden før jul, og den sitter ikke like godt som før, ergo, noe flesk må ha forsvunnet! På en side er det litt morsomt og gøy, samtidig som det er litt trist, siden den satt bedre før... Menmen, jeg kan vende meg til at den sitter slik og (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søsteren min har konfirmasjon i dag, og det er jo hyggelig, at det er overskyet og 14 grader er helt greit, siden det å ha på dress i 25 grader er uaktuelt. Ellers er jeg lovet en 100% stilling på sykehuset frem til samboeren min er ferdig med masteren sin, og vi flytter på oss. Herlig med arbeidsgivere som er fleksible og tar hensyn til de ansattes behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...