Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Hadde min første Tinder-match med en fra forumet jeg faktisk vet hvem er, forleden, det var morsomt.

ayy bbe, u wnt sum fck?

Fortsetter under...

Annonse

JEG ER FRISK! (snart ihvertfall!!) Bare litt hoste, lungevondt og null stemme. WUHUUUUU

Edit: Og jeg fant batteri til pulsklokka mi! Nå blir det mere løping framover!!

Serr, jeg hoster i 10 dager nå snart. Vært hos legen. "Lungene dine høres fine ut". Meg: "??????". Legen: "Ta litt hostesaft mot tørrhoste". Meg: "??????".

-________-

Also, bestekamerat returnerer hjem etter studier og jobb i New York, og dette er show-reel'en hans:

92960587

Jeg er så sykt imponert.

Om noen har ledig stilling som 3D-animatør/compositor til ham; rop ut.

Annonse

Serr, jeg hoster i 10 dager nå snart. Vært hos legen. "Lungene dine høres fine ut". Meg: "??????". Legen: "Ta litt hostesaft mot tørrhoste". Meg: "??????".

-________-

Krysser fingrene for deg. Skal be litt også om jeg gidder. Intill videre: her er en likes om det varmer

Har fått en hodeskalle inn i leiligheta! Alle barndomsdrømmer går i oppfyllelse! (utenom det faktum at den er fake og ikke har kropp)

Har trent bein, og skal plage typen hele helga :D

Ser den bra ut? Hva kostet den? Hvor?

ok det her er dagens glade for meg. Maks.

Selv etter å ha vasket henda 2-3 ganger hittil, så lukter henda mine hund enda :D Har vært og hilst på min bro (Chesapeake bay retriever, 2år, testobombe) idag. Savna han noe så jævlig.

ELSKER HUNDELUKT. Gawd.

Har fokusert på RUMPEøvelser, ikke beinøvelser i to uker (kutta ut vanlig bøy, markløft for rompas del, beinpress, glute bridge, etc og bruker goblet squat med fokus på PRESS UT KNÆRNA på vei opp hilsen Eirik Sandvik, ettbeins RDL, amerikanske markløft, bakspark, sideveis rotasjon, bulgarske utfall med fokus på å bruke rompa og ikke beina, sideløft etc) og ser allerede forskjell. Hurra!