Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nattestrening! Blir fom nå muligheter for skikkelige gainz fremover, endelig funnet et treningssenter med åpningstider jeg kan leve med!:D

Ah, og på natta slipper du køen - som er det mest irriterende med iTrain. Dessuten kan du nå ta deg helt fri, inkludert treningsfri, på søndager med god samvittighet. Bruk søndagene til gainz - jeg har fortsatt mange gode eats på lager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt tidlig å si dette (jinx-fare?), men jeg TROR jeg er på bedringens vei fra manneinfluensaen min. Det betyr isåfall at jeg skal/må/bør trene i kveld for å ta igjen det tapte. Woooop:D

Og dessuten smaker cookies and cream-proteinpulver+melk+kaffe som søt kaffe latte. Score!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut i går at jeg kan legge på meg enda mer gainz :D

Datteren min er 6 uker i dag og vi får besøk av venninna mi som skal være fadder på henne i dag :D

I dag våknet jeg av at en liten hand veivet meg i fjeset, og da jeg slo opp øynene møtte jeg stoooore blå øyne, en som hadde sprellet seg ut av teppet sitt og tidenes smiiiiiiiiiiiiiiil og godlyder <3 :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut i går at jeg kan legge på meg enda mer gainz :D

Datteren min er 6 uker i dag og vi får besøk av venninna mi som skal være fadder på henne i dag :D

I dag våknet jeg av at en liten hand veivet meg i fjeset, og da jeg slo opp øynene møtte jeg stoooore blå øyne, en som hadde sprellet seg ut av teppet sitt og tidenes smiiiiiiiiiiiiiiil og godlyder <3 :love:

Awwwwww

Vår blir seks måneder i morgen.

Jeg er dekt av grøt etter en noe utfordrende frokost. Livet er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Egentlig en slapp dag på trening. så hvorfor på dagens glade?

Jo, enkelt og greit- når man har selvinnsikt nok til å forstå at det er ikke meiningen at alle treninger skal gå som planlagt- og man da velger å ta det med godt humør og med glis :)

Alltid en ny dag å trene senere :)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemer med tett nese i en lenger periode, så jeg var hos ØNH-lege her om dagen. Det var i store og det hele en fin ting, for jeg fikk funnet ut at jeg a) ikke har noen allergier B) har bedre enn gjennomsnittlig lungekapasitet (takket være treningen regner jeg med) og fordi legen henviste til operasjon samme dag. Operasjonen som skal gjennomføres gjøres med laser, så det er også kult.

Andre bra ting: Har kommet godt i gang med bacheloroppgaven, og etter å ha prøvd 6 forskjellige bukser fant jeg endelig et par med chinos som passer beina mine. Koster å drive med knebøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemer med tett nese i en lenger periode, så jeg var hos ØNH-lege her om dagen. Det var i store og det hele en fin ting, for jeg fikk funnet ut at jeg a) ikke har noen allergier B) har bedre enn gjennomsnittlig lungekapasitet (takket være treningen regner jeg med) og fordi legen henviste til operasjon samme dag. Operasjonen som skal gjennomføres gjøres med laser, så det er også kult.

Hva slags operasjon er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe- er det en sånn 1.4 bensin leie bil golf? hadde en lakk jobb...lånt een sånn golf...den slukte jo over 1 liter bensin. alt for svak motor iforhold til vekt :p

Joda, det var den nye lille 1.4 Blue ett eller annet (ikke bluemotion) for den var bensin. Den gikk helt greit faktisk, og hadde ganske godt med utstyr. Men A5en er "litt" finere og "litt" kjappere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, nam nam. Og oreo sjokoladen som smakte overraskende all right ;)

Har ikke smakt den enda! Men har på følelsen at jeg får smakt den i morgen ettersom jeg skal besøke foreldrene mine og søstrene mine, og den eldste lillesøsteren min er litt for glad i alt som inneholder oreo :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...