Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daddy got hisself some new shoes.

Ja, de ser jævlige ut, men fy faen de er komfortable.

[ATTACH=full]133736[/ATTACH]

Takk til avdeling 9 i det da vest-tyske grensepolitiet for at de fikk Adidas til å utvikle disse.

My feet thank you.

Har akkurat kjøpt samme selv.. Lett feltsko. Utrolig diggbar. Lett om jeg forelsker meg i disse skoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt samme selv.. Lett feltsko. Utrolig diggbar. Lett om jeg forelsker meg i disse skoene!

De er helt utrolige. Glad jeg fulgte rådene rundt om på nett om å kjøpe en størrelse større. Passer perfekt. Og en litt underlig følelse å ha de på. Lette og med støtdempingen fra joggesko, samtidig med stivheten og støtten til en feltstøvel. Utrolig digge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt utrolige. Glad jeg fulgte rådene rundt om på nett om å kjøpe en størrelse større. Passer perfekt. Og en litt underlig følelse å ha de på. Lette og med støtdempingen fra joggesko, samtidig med stivheten og støtten til en feltstøvel. Utrolig digge!
Totally agree. Lufter ganske digg ogspå, blir aldri svettkalmm. Sto mellom disse og Bates skoene. Though bates skoene skulle vist være dårlige pusteegenskaper.

Og bare for the record så er skoene bygd på den universale addidasplattformen. Så om du skulle ha nye addidassko vil størrelsen være det samme (hilsen en som har alt fra vektløftersko til brukssko fra addidas i samme størrelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totally agree. Lufter ganske digg ogspå, blir aldri svettkalmm. Sto mellom disse og Bates skoene. Though bates skoene skulle vist være dårlige pusteegenskaper.

Og bare for the record så er skoene bygd på den universale addidasplattformen. Så om du skulle ha nye addidassko vil størrelsen være det samme (hilsen en som har alt fra vektløftersko til brukssko fra addidas i samme størrelse)

Har hatt litt Adidas opp gjennom årene, men har aldri vært av den svært atletiske typen som har trengt veldig spesifikke sko/størrelser som sådan eller brydd meg så mye om sko på den måten. Meget meget kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...