Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

245619.jpg?v=1

Her er et fint lite bilde av en ulveedderkopp. Rovedderkopper.

Vi har mange ulveedderkopper i Norge.

Alle edderkopper er giftige :)

Hvor lang tid tok det å se edderkoppen? Hvor lang tid tror du den brukte på å finne deg? :sneaky:

Aldri stol på at det ikke er noe der i mørket.

Jeg merker jeg er veldig glad for at jeg ikke er redd for edderkopper, for om jeg hadde vært det hadde denne posten tatt knekken på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker jeg er veldig glad for at jeg ikke er redd for edderkopper, for om jeg hadde vært det hadde denne posten tatt knekken på meg.

Jeg pleide å være redd dem... men etter alt for mange timer med å se på dem i mikroskop og lupe så går det over.

Meen, for å gå over til en ny glad.

Se på denne tannspinneren her!

245593_v1.jpg

(nei, vingen er ikke krøllet... den er faktisk helt rett... Synsbedrag til tusen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

Rovedderkopper. Vi har mange ulveedderkopper i Norge. Alle edderkopper er giftige :) Hvor lang tid tok det å se edderkoppen? Hvor lang tid tror du den brukte på å finne deg? :sneaky: Aldri stol på at det ikke er noe der i mørket.

post-30998-14440971059336_thumb.gif

#Fordiaraknofobitiltusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiih, maur! urk...

HATER maur... fikk et meget anstrengt forhold til maur etter jeg under en tur med hundene satte meg ned på noe jeg trodde var en gresstue... vel, viste seg at "gresstuen" var en kamuflert maurtue full av hevngjerrige drapsmaur, som helst angriper sine offer under beltestedet, jepp, på INNSIDEN av buksa!:wideyed:

(takk gud for at jeg ikke har mye naboer og turgåere i nærområdet, vil tro det så passe teit ut der jeg sprang rundt i ring og hyla som en stukken gris med buksa hengende rundt den ene ankelen...):wideyed:

Edderkopper derimot, de går tålelig greit etter bodd med Frøken Eddie i 5 år...

post-31893-14440971061324_thumb.jpg

Frøken Eddie, et grusomt mannevondt beist som hadde sin egen tresleiv, da det ikke var mulig å håndere henne for hånd. Beistet Eddie døde i vinter, og savnes ikke:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir 787 hjem igjen.

Forresten veldig glad over at hotellgymmet er fullt utstyrt, med vektstenger og alt, så det blir nok en liten runde der inniblant :D

Må jo nesten spørre hvor i verden dere er kommet til?

Doha er jo en grei plass å tilbringe noen timer før man må videre :D

Var selv i Singapore sist uke, flott gym, men ble desverre alt for lite brukt. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min post #2000 går til Dagens Glade.

[ATTACH]133636[/ATTACH]

Etter en uke med klein influensa og nær-døden-opplevelser relatert til det (les: litt feber) så føler jeg meg faktisk ganske pigg og awesome idag. Typ Robert Downey Jr.-awesome, men mer Ojive-awesome, cos "FUCK YEAH, I AM ME, BABY!" (og litt fordi jeg har skinnjakke på idag, og jeg føkkings elsker skinn)

ANYWHO, mine 4400kcal helger uten null trening har gjort meg swole som faen, så jeg gleder meg til å begynne å trene igjen. Og så gleder jeg meg til imorgen, cuz special planz.

n9BOJ.gif

Og så har jeg drukket kaffe da. Litt kaffe. Ok, mye kaffe. Og litt sjokolade. Ok, mye sjokolade. Fuck it, jeg er en gris i det siste, men jeg tror at kroppen min trengte det.

Peace.

tumblr_static_tumblr_lsnzkvbn4m1r3gup8o1_400.gif

post-16867-14440971126241_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...