Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Bytur med mamma, kaffe, treningsfri og totally enormous extinct dinosaurs på spotify (':

(et av verdens kuleste band, forresten. hør på han/de!)

(velger å overse det faktum at jeg nesten kastet opp kaffe på maccen min, jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:love: ny pers på knebøy 250 kg :love: einaste er...festet til det nye beltet knakk, når eg skulle prøve 260 kg :mad:

Men her går det så det suuuuse :love:

Ny pers på Biceps curl stang i sett :love: Ny pers i triceps pushdown :love:

"Feeling like a freight train, that has cut its own brakes. No stoping, not for anything not for anyone" HOOORAAH :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på en måte aldri vært den som har vært uten en eller annen snappy comeback på noe.

Så når jeg blir holdt nede og kilt på gymmen, og uten at jeg kommer meg løs før jeg blir sluppet løs, så sier jeg "satan i helvette, æ ska gå å løfte monstervekten så æ klare å kjempe dokker av mæ"

Og alle gutta bare *latterbrøl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være litt redusert, ha litt feber osv, kan faktisk være jævlig deilig, fant jeg ut.

Bare ligge i sofaen, ha en TV-serie maraton, spise digg mat og litt junk, slappe helt av. Jeg har helt glemt hvordan det føles å bare...slappe helt av. Koble ut. Slutte å tenke. Null bekymringer, just pure chill-out.

Herregud, så deilig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...