Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og bror "plaget" hverandre litt, hvor hans beste plaging var å klipe meg i magen (aka. flesket), noe jeg virkelig ikke liker. Han kleip i vei mens han så på magen, og plutselig så jeg en endring i ansiktet hans og jeg tenkte "Å dæven, ka blir han å si noooo da? :eek: ". Jeg forventet liksom en mobbekommentar uten sidestykke, særlig siden jeg har på meg en ganske trang topp som ikke akkurat skjuler noe :whistle::p

Overraskelsen var stor da han sa "Daidda, kor masse har du egentlig gått ned no?".

post-19131-14440967457383_thumb.jpg

(Særlig siden vekta ikke har beveget noe betydelig på seg siden august...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

En kompis av meg spanderte billetter til architectskonserten i oslo - men nå som han har kjæreste synes han at det blir rart å dra med meg, hvilket jeg ikke skjønner, men uansett - han var så søt at han gav meg begge billettene.

aka jeg har to billetter til architects i oslo og liker den nye sangen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettshopping er skumle greier... Svidde nettopp av greit mye penger på treningsklær jeg egentlig ikke trenger...

Hvorfor denne ikke havnet i "dagens negative"? Fordi at, Iiiiiih!! Nye klær!!! :-D

Gleder meg! Gleder meg! Gleder meg! :-D

ebay f.eks. er driiiiiiiiiiitfarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...