Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ukas, ÅRETS og egentlig forrige fredags glade:

Ble mamma igjen til verdens nydeligste jente :love: Heeeeeeelt forelsket og gjør ikke annet enn å kose hele dagen. Klarer ikke legge henne fra meg <3

Vanskelig å slå "fått meg barn" dagensglade, men pakka mi fra Gymgrossisten venter på å bli hentet. Happy happy joy joy: 4kg gainer, 2 rubberbands og ZMA. Unz unz unz unz.

GRATULERER SÅ MYE, LeanMachine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å slå "fått meg barn" dagensglade, men pakka mi fra Gymgrossisten venter på å bli hentet. Happy happy joy joy: 4kg gainer, 2 rubberbands og ZMA. Unz unz unz unz.

GRATULERER SÅ MYE, LeanMachine :D

Hehe, tusen takk :joyful:<3

Her var det 2,91 kg baby :p Den ble ikke hentet da, men var kortere leveringstid enn forventet. Bra service må jeg si (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade for min del må vel være at veilederen jeg har i hjemmetjenesten er en fyr som liker styrkeløft og øl. Endelig slipper jeg å høre om strikking, pepperkaker og barnebarn hele dagen!

Ellers overrekkes gratulasjoner til LeanMachine!

Jeg var HELT sikker på det sto "hjemmevernet", og skjønte ikke hvorfor de skulle snakke om strikking, pepperkaker og barnebarn xD

Min dagens glade: Snaart sovetid, og snart ferdig med lappen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

Questbar i Cookies n' Cream blir snart å få tak i. :hungry:

[ATTACH]129549[/ATTACH]

OG det er tilbud på karbonadedeig på Joker, min fryser skal i alle fall fylles til randen.

[ATTACH]129550[/ATTACH]

Så mye glede, da. Holy protein.

post-30998-14440967138625_thumb.png

post-30998-14440967139434_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en svart 2xu shorts istedet for beige fordi de var fri for beige(jeg sparte faktisk nesten 300kr), jeg har kjøpt meg rumble roller, strikk, en t-skjorte hvor det står "sondre is the new sexy" frempå og "håll kjæft å bøy" bakgå og presentasjonen om leddgikt gikk(t) super.

dis gun bi gud gais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt trang, men ikke for trang. ..

For tre år siden brukte jeg 38[ATTACH=full]129537[/ATTACH]

Den er litt trang, men ikke for trang. ..

For tre år siden brukte jeg 38[ATTACH=full]129537[/ATTACH]

Herregud så godt jobba, men 30?! How the...? Jeg brukte 30 når jeg var kjempefyrstikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en svart 2xu shorts istedet for beige fordi de var fri for beige(jeg sparte faktisk nesten 300kr), jeg har kjøpt meg rumble roller, strikk, en t-skjorte hvor det står "sondre is the new sexy" frempå og "håll kjæft å bøy" bakgå og presentasjonen om leddgikt gikk(t) super.

dis gun bi gud gais

Du skulle fått tusen likes om det sto "håll kjæft og bøy" (y)

Edit: Ja, jeg har litt grammatikk-ocd til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...