Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går det ikke ann å leie en hund?

wat?

Altså, jeg leier en leilighet og dyrehold er ikke tillatt. Jeg skal i tillegg mest sannsynlig flytte til sommeren, og usikkerheten rundt det (om det er lov med dyrehold eller ikke) gjør ting litt vanskelig. såeh. Må vente par-tre-fire år før jeg har faktisk kjøpt meg eget sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wat?

Altså, jeg leier en leilighet og dyrehold er ikke tillatt. Jeg skal i tillegg mest sannsynlig flytte til sommeren, og usikkerheten rundt det (om det er lov med dyrehold eller ikke) gjør ting litt vanskelig. såeh. Må vente par-tre-fire år før jeg har faktisk kjøpt meg eget sted.

Ja skjønte hva du mente, men tenkte det må jo være et marked for å leie ut en hund for noen timer/dager til dyrelskere? Evt. om det finnes en kennel i nærheten hvor du kan kose med hundene? Neida.. jeg bare troller litt.

Jeg hadde katt da jeg var liten og det var jo stas, men utviklet samtidig husdyrallergi. Så valget er jo ganske enkelt når det gjelder husdyr. Savner det heller ikke for har nok med et par unger på 2 og 4 ;)

Du kan evt. finne deg ei dame som du kan smelle på tjukken og vips så får du masse feels og nok å ta deg til (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wat?

Altså, jeg leier en leilighet og dyrehold er ikke tillatt. Jeg skal i tillegg mest sannsynlig flytte til sommeren, og usikkerheten rundt det (om det er lov med dyrehold eller ikke) gjør ting litt vanskelig. såeh. Må vente par-tre-fire år før jeg har faktisk kjøpt meg eget sted.

Ta på deg ekstrajobb som hundelufter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbringer for øyeblikket 7 timer av bursdagen min på et fly. Grunnen til at det ikke havner i motsatt tråd, er at jeg beveger meg ca 30 grader opp på temperaturskalaen på denne turen - Gran Canaria og dykking, here I come! :D :cool:

Edit: Det er heller ikke fullt fly, så jeg har tre seter helt for meg selv. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Har veldig lyst til å poste dette i capslock for å skrike litt, men nøyer med med tykke bokstaver:

JEG SKAL TIL SVERIGE FOR Å KONKURRERE I LONGCYCLE I FEBRUAR.

(loljk, tykke bokstaver og caps.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laga "nistemuffins" og andre muffins (står i omnen), så snart er det ut på trilletur:D

Satt akkurat å tenkte på hva jeg skulle ha med som mat på jobb i kveld, og der kom du med ett bra tips! Lenge siden jeg har laget "nistemuffins", så det blir det her også :D Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...