Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Bare sånn helt off topic, e du avbilda på Skallen? :whistle:

Og forresten, grattis med bilsalg :)

Jess, Hårskallen! Ikke værst at du så det :p

Og vi får se med bilen, fyren har ikke fått go fra banken enda, skulle få høre i dag, men hører vel i morgen håper jeg :)

Skrevet

Sameiget kom på å grave opp plenen og lage 6 nye parkeringsplasser i tillegg til å legge heller og lage grillavdeling i hagen rett før eg skal selge leiligheta. Det er 5 leiligheter i bygget så alle får parkeringsplass, blir lettere å selge no.

Skrevet
Sameiget kom på å grave opp plenen og lage 6 nye parkeringsplasser i tillegg til å legge heller og lage grillavdeling i hagen rett før eg skal selge leiligheta. Det er 5 leiligheter i bygget så alle får parkeringsplass, blir lettere å selge no.
og regner med du får en del mer for den også :)
Skrevet
og regner med du får en del mer for den også :)

Det vil eg tru. Dagens negative er at vi sjølv skal grave opp heile hagen og ligge grus. Så det er det eg fyller dagane med.

Annonse

Skrevet
Det vil eg tru. Dagens negative er at vi sjølv skal grave opp heile hagen og ligge grus. Så det er det eg fyller dagane med.
meeeeeeeeen det er verdt det når du får mer muskler og mer cash ;) lykke til :)
Skrevet
meeeeeeeeen det er verdt det når du får mer muskler og mer cash ;) lykke til :)

Meir muskler tviler eg på, såre muskler er vel sanninga. Cash seier eg aldri nei til.

Skrevet

Har sett 85.x på vekta! Liker at det går nedover :)

Eneste er at jeg ikke føler jeg er der jeg skal være enda, mtp speilet etc, fortsatt litt for mye å være glad i på kroppen :p

Får bare dure på å sette nytt "mål".. 80kg! (men, speil/målebånd er det som teller, vekta er bare en guideline)

Skrevet
Har akkurat fått vite kva eg får i bursdagsgåve(neste mnd) i år:D

Nemleg ein 7dagers "ekspedisjon" som inkluderar: segling, padling, brevandring og lange toppturar i eit Noreg i miniatyr. :D

Gåva inkluderar branevakt;) Er i lykkeland og gledar meg villt!:D Trur eg har verdas snillaste foreldre!:love:

Jeg vil også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...