Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Hjemme på besøk hos gamlingene og fikk streng beskjed om å kaste en haug med klær. Viste seg at mange av klærne jeg har brukt som topper siste årene kan brukes som tunika til sommeren :D(Skal sies at jeg fikk rydda i skapet likevel :thumbsup:)

Så kjekt :D Jeg skal rydde i morgen :p Litt blandede følelser :p Vet at jeg må kaste myyye :p

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Det er faktisk vemodig å kaste gamle klær, så jeg ønsker deg lykke til :unsure: Husk å tenke "kommer jeg virkelig til å bruke dette igjen?" gjerne to-tre ganger ;):p

Er mye gode minner i gamle klær :p Hehe. Blir nok nødt til å ta et par omganger med meg selv på hvert plagg ;)

Skrevet
Er mye gode minner i gamle klær :p Hehe. Blir nok nødt til å ta et par omganger med meg selv på hvert plagg ;)

Du får unne deg noen nye plagg hvis du er flink og kvitter deg med et par poser ;) Jeg unner meg en skikkelig bukse fra Levis hvis jeg har vært flink :D (Skal sies at jeg må være flink i en lengre periode for å bruke den summen på ett plagg :p)

Annonse

Skrevet
Liter..., as in liquid?:sick:

Yes. Flytende er så fantastisk mye bedre. Billigere, lettere å dosere, og det jeg bruker inneholder ikke vas som vitamin d.

At jeg måtte pakke 3 liter Artic Vital Oil!

Hahaha, seriøst? :--D

Annonse

Skrevet

Festlig, Stig. Håper du tok godt vare på de! Whey Cooleren er det ikke så nøye med, det er ikke til meg.

:sick::sick::sick:

Hehe, høres ikke så ålreit ut, men det er tilvenningssak, og Vital har veldig mild smak.

Skrevet

Vel, jeg driter aldri lengre. Jeg er egentlig bare lei. Har ikke vekt her, så kan ikke si noe om kiloene. Kan heller legge ut bilder på før/etter tråden når jeg har gjort refeeden.

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Du får unne deg noen nye plagg hvis du er flink og kvitter deg med et par poser ;) Jeg unner meg en skikkelig bukse fra Levis hvis jeg har vært flink :D (Skal sies at jeg må være flink i en lengre periode for å bruke den summen på ett plagg :p)

Ikke dumt! :D God idé! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...