Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Fikk jogget meg en tur - fant en butikk som solgte soyamelk light, så dagens og morgendagens kaffeinntak er reddet.

+ at jeg fikk sove ut i dag, og jeg får sove ut i morgen også for da er det fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra jeg stod opp til nå har humøret vært :happy::D

Og enda bedre da jeg fant denne diskusjonen på et forum..

"er omelett sunt?"

"Meieriprodukter er IKKE sunt !!!! Du spiser et foster, litt ekkelt kanskje ? Hold deg unna smør, ost, kumelk, egg.. Ja, alle meieriprodukter !!! Ikke hør på Tine, de vil bare ha pengene dine !!!"

Lengre ned: Nettopp; det er ikke et foster du eter, det er bare hønsemenstruasjon.

Egg, et meieriprodukt? o_O

Hvor fant du dette? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

mamma vant på et flakslodd (hun trengte småpenger, så var et spontankjøp) og gav meg pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FA Cup'n

Wigan 1-0 Manchester City

Utrolig morsomt å se Wigan slå Manchester City i finalen i FA Cupen nå! Det er slike kamper som gjør fotball så spennende. Topp mot bunn, enorme ressurser mot svært moderate. Det viser seg imidlertid at vilje og dedikasjon iblant kan slå talent og russurser. Helt herlig!

Wigan-Athletic-FA-Cup-008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...