Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innbiller meg at jeg blir sterk av kruttsterk kaffe, og etter to kopper fikk jeg koffeinsjokk. Venter fortsatt rastløs på at venninnen min skal komme så vi kan dra på trening, men hun bruker så lang tid så jeg måtte få ut litt energi før den tid, og endte med å hoppe som en liten unge i senga, instagramme og stå på hodet. Jeg er rar, sånn er det bare :p

@selmitaam is going to the gym

[ATTACH]45666[/ATTACH] [ATTACH]45667[/ATTACH]

naaam, er dte sjokoladegrøt? hvordan lager du det? har aldri fått det bra til, men ser så godt ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naaam, er dte sjokoladegrøt? hvordan lager du det? har aldri fått det bra til, men ser så godt ut :p

Jepp ;) Hm, i dag ble det bare veldig enkelt lettkokte havregryn + litt store, melk, sukrin, bittelitt salt, kokosolje som jeg lager som grøt. Har i ganske mye væske og lar det koke godt så det ikke er noe tegn til harde gryn. Til slutt visper jeg inn 1 scoop chocorite chocolate fudge brownie proteinpulveret og en liten bit mørk sjokolade:whistling: Hadde bare cottage cheese på toppen i dag, men liker veldig godt å ha peanøttsmør og kokosolje på toppen også, hihihi^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ;) Hm, i dag ble det bare veldig enkelt lettkokte havregryn + litt store, melk, sukrin, bittelitt salt, kokosolje som jeg lager som grøt. Har i ganske mye væske og lar det koke godt så det ikke er noe tegn til harde gryn. Til slutt visper jeg inn 1 scoop chocorite chocolate fudge brownie proteinpulveret og en liten bit mørk sjokolade:whistling: Hadde bare cottage cheese på toppen i dag, men liker veldig godt å ha peanøttsmør og kokosolje på toppen også, hihihi^^

naam, må prøve å lage det igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller meg at jeg blir sterk av kruttsterk kaffe, og etter to kopper fikk jeg koffeinsjokk. Venter fortsatt rastløs på at venninnen min skal komme så vi kan dra på trening, men hun bruker så lang tid så jeg måtte få ut litt energi før den tid, og endte med å hoppe som en liten unge i senga, instagramme og stå på hodet. Jeg er rar, sånn er det bare :p

@selmitaam is going to the gym

[ATTACH]45666[/ATTACH] [ATTACH]45667[/ATTACH]

Haha, du legger ut så mange bilder at jeg kjente igjen leppene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pakker og flytter. Da finner jeg masse rart og det er kjempegøy!

[ATTACH=full]45742[/ATTACH]

Hahah! Win! :D

Jeg skal la være å kommentere at det ser ut som det er noe annet enn hvitvin du får i deg......:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet kjolen Til bursdagen min!:thumbsup: Den er god å ha på, sitter fint på kroppen, frisk i fargen(les: ikke svart) Jeg kan bøye meg ned uten å vise hele sullamitten og jeg kan spise i den:D Jei!!!

hahaha jeg leste først; og jeg kan spise den:p DA måtte det jo bare være den rette kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...