Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tøft! Satse innenfor?

Performance Marketing - tett relatert til hva jeg har jobbet med de siste årene, men nå satser vi selvstendig. Utrolig givende å jobbe for seg selv. Hatt mange dager på 16 timer hvor jeg ikke har opplevd det som arbeid. Ikke noe er bedre enn det. Er ikke offisielt i gang enda men har allerede fått flere kunder. Blir spennende å se hvor fort det vokser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Siste arbeidsdag før SOMMERFERIE!

Så da gjenstår det bare at det faktisk blir sommer.

Sommer kan du selv sørge for... Med fly! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått matlysten tilbake etter å ha vært syk i fem fuckings dager!!! Og spiser for første gangen i livet mitt pizza uten den forferdelige dårlige samvittigheten.. En seier i mitt liv ihvertfall, og min dagens glade :)

post-7051-14440870360498_thumb.jpg

Pizza med salat vs Salat med pizza?:p

post-7051-14440870360248_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått matlysten tilbake!!! Og spiser for første gangen i livet mitt pizza uten den forferdelige dårlige samvittigheten.. En seier i mitt liv ihvertfall, og min dagens glade :)

[ATTACH=full]43590[/ATTACH] [ATTACH=full]43591[/ATTACH]

Pizza med salat vs Salat med pizza?:p

Ser veldig fristende ut!:) Savner den tiden hvor jeg kunne bli mett av "en porsjon" og normale mengder.. Da Dolly kom med "porsjonspizza" håpet jeg det var en som var hakket større enn stor, ikke mindre enn medium...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser veldig fristene ut!:) Savner den tiden hvor jeg kunne bli mett av "en porsjon" og normale mengder.. Da Dolly kom med "porsjonspizza" håpet jeg det var en som var hakket større enn stor, ikke mindre enn medium...

Spiser lett en slik porsjon pizza som jeg gjorde nå..

Hahahaha, så du vil ha større en stor pizza? Det var søtt da.. :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvoor :p?

I Peanøttkjeks! Overraskende godt, i alle fall i ift til de andre kjeksene jeg laget i går. Spiste alle av disse!

Drar forresten kaloriene beeeetraaaktelig ned i den røra!

http://dedication.blogg.no/1306269960_peanttkjeks_p_sunt_vi.html

Sunne peanøttkjeks

100 g peanøttsmør (bruk spreaden istede, den blir litt mer flytende og bruk evt en ts fiberhusk eller litt mandelmel, peanøttmel eller hasselmel til å binde med)

30 g zero carb sjokoladeprotein2 eggehviter

3 ss sukrinmelis

2 ss 100 % kakao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...