Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter ha mannet meg opp i laaang tid, har jeg ENDELIG kjøpt medlemsskap på senter.

Begynne fredag ? :)

Begynn idag!:) ta deg en tur å bli kjent med gymen, trenger ikke å kjøra på hardt første dagen, men det er for å komme deg ut i det, så slipper du å risikere den o så store "nei tar det i morgen jeg" på fredagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn idag!:) ta deg en tur å bli kjent med gymen, trenger ikke å kjøra på hardt første dagen, men det er for å komme deg ut i det, så slipper du å risikere den o så store "nei tar det i morgen jeg" på fredagen

Mnja. Senteret ligger 500m fra jobben, men jeg BOR 3,5mil unna. I praksis umulig å kjøre hjem hente treningstøy for så kjøre tilbake. Dessuten er torsdag sykledag, og dagens rute er allerede planlagt, 4mil på grus, asfalt og sti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnja. Senteret ligger 500m fra jobben, men jeg BOR 3,5mil unna. I praksis umulig å kjøre hjem hente treningstøy for så kjøre tilbake. Dessuten er torsdag sykledag, og dagens rute er allerede planlagt, 4mil på grus, asfalt og sti :)

Gå comando, sikkert ingen som legger merke til det:p

Du får ta det på fredag da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade var at en bikini som ikke har passet på en god stund passet fint i dag :D

Dagens negative får bli at jeg fortsatt ikke ser fin ut i bikini :meh:

Eg er sikker på at du er fager i bikini. Eg stilte på fest i ein neongrønn Borat-badedrakt, du burde du tørre å gå med bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er sikker på at du er fager i bikini. Eg stilte på fest i ein neongrønn Borat-badedrakt, du burde du tørre å gå med bikini.

Hehe, oh the pictures! :p Du var sikkert lekker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade:

1. Fikk flere tilbakemeldinger på trening om at jeg så bra og atletisk ut med deilige beinmuskler. Sjefen min sa at styrketreningen m

min ga veldig synlige resultater.

2. En killer helkropps treningsøkt hvor jeg klarte å pushe meg selv max.

3. Sol, sjø, gode venner og hvitvin med god samvittighet.

Dagens gleder: Det har vært en etterlengtet deilig sommerdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...