Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg greide å gå helt til toppen av fjellet sammen med mamma, uten pause! Gikk der sist med henne for en del måneder siden, og da kom jeg ikke til toppen + jeg hadde to pauser! Nå kom jeg meg til toppen UTEN pauser, UTEN blodsmak i kjeften og UTEN klaging! :D Og enda bedre ble det når kjæresten skrøt meg oppi skyene! :blush: Fjellet er ikke sååååå høyt at det gjør noe, men røft terreng for en lite trent kropp som jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade at det ble noen røde felt i loggboken, mest fornøyd med benpress på 2x8 300 kg, og at en monster av en russer som var i norge på ferie sjekket teknikkene mine på knebøy og benkpress. Og at han sa at jeg var veldig flink. Så det er ikke dumt. Og han var ENORM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt meg ny bukse for første gang siden august! Det var på tide, for de to jeg hadde var blitt alt for store!

Det glade med hele opplegget var jo at jeg er gått i fra str 46 (når jeg starta vektnedgangen) til str 38! :D

Flink du har vært :) (og er :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...