Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Najs! Har en fra MAC selv; pro longwear. Den legger seg litt i linjene, så kanskje jeg skal prøve de(n) du anbefaler! :)

Du bruker nr 1 som base og nr 2 oppå?

Fortsetter under...

Najs! Har en fra MAC selv; pro longwear. Den legger seg litt i linjene, så kanskje jeg skal prøve de(n) du anbefaler! :)

Du bruker nr 1 som base og nr 2 oppå?

Har hørt at den ikke har levd helt opp til forventningene, ja. Anbefaler en av disse på det sterkeste!

Nr. 1: Rosa undertone, brukes under øynene. Litt for flytende konsistens for å ha på rødhet, urenheter osv.

Nr. 2: Gul undertone, perfekt dekk og konsistens for min hud.

Annonse

Kaffe på morrakvisten er dagens glade. Russerkulda har tatt byen Oslo og nordleningen har tatt på seg t-skjorte for annledningen - kaffen hjelper på der t-skjorten ikke varmer nok, derav dagens glade :)

Guest aaa
Kaffe på morrakvisten er dagens glade. Russerkulda har tatt byen Oslo og nordleningen har tatt på seg t-skjorte for annledningen - kaffen hjelper på der t-skjorten ikke varmer nok, derav dagens glade :)

Måtte til og med ta på meg tynne skinnhansker i morges...Men bilen er i det minste ikke kaldere enn at de fem minuttene til setene er varme gjør at jeg slipper å ha jakke på i bilen :D

Min dagens glade er at jeg har fått meg teflonkaseroller til havregrynsgrøten min. Deilig at ikke alt brenner seg fast :D

Min dagens glade er at jeg har fått meg teflonkaseroller til havregrynsgrøten min. Deilig at ikke alt brenner seg fast :D

:eek: Det kunne jeg trenge! Havregrøten brenner seg alltid(!) fast i bunnen :p

Dagens glade 2: Tunfiskrøre er veeeldig godt! :)

Dagens glade 3: Jeg begynner å bli sterk! 7 strake pushups, 10 omvent roing i redcord, neeei nå lyver jeg. Jeg omvendtroer med å henge under ei stang ;), en halv chins, en halv dips og 58 kg i sittende roing samt 4 burpees. Æ e førrnøyd!

Dagens glade 4; Prottisshaker smaker overhode ikke jævlig :)

Guest aaa
:eek: Det kunne jeg trenge! Havregrøten brenner seg alltid(!) fast i bunnen :p

Jupp. Samme problemet her. Tre stykker for 89 på Ikea :)

Jupp. Samme problemet her. Tre stykker for 89 på Ikea :)

Det var ikke så galt! Kanskje jeg får kjøpe nå så jeg har til jeg flytter :D

Annonse