Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dro på trening selvom jeg hadde liten lyst. Ny pers i benk, hele 35 kg :p men den gikk opp 2 ganger:D

Også spurte jeg en styrkeløfter om teknikken min i markløft var grei, noe den var, eller den var visstnok veldig bra!! :D

Sjokomelk etter trening:thumbsup: og så full av energi at jeg kunne tatt en treningsøkt til! :)

Sååå, 4 dagens glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok knebøy med skikkelig stang for aller først gang forrige økt, og tenkte jeg skulle gjøre det samme om igjen i dag! Skulle starte med like mye vekt som sist, men uten å tenke meg om tok jeg på hele 10kg ekstra, og det var ikke tungt i det hele tatt! :D Ente opp med 15kg mer en sist, og det er da ikke så verst på andre forsøk :)

Failet også hardt i benkpress! 3. repetisjon på 3. sett gikk helt fint opp, men når jeg skulle ta fjerde bare døde armene mine på stedet! :p Måtte til slutt vippe vektene av til sidene og sto der og gliste som en idiot :D Veldig glad jeg ikke hadde sikringer på :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobbet! Det du merket med knebøy er helt vanlig - man undervurderer seg selv, og plutselig finner man ut at det faktisk er vanskeligere å kontrollere en lett vekt enn en tung. Min utførelse blir ikke bra før jeg passerer 60. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade var at jeg spilte overlegent på x-box (modern warfare 2) i forhold til gutta på laget! ENDELIG! :cool: :oops:

Dagens glade må være at det finnes veltrente jenter som liker dataspill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fitnesss
Dagens glade må være at det finnes veltrente jenter som liker dataspill ;)

Ikke dataspill, x-box ;) COD, modern warfare, fifa12 (A) Hihi, må jo gjøre noe på dagene jeg har fri fra både jobb å styrketrening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dataspill, x-box ;) COD, modern warfare, fifa12 (A) Hihi, må jo gjøre noe på dagene jeg har fri fra både jobb å styrketrening :D

Data er ikke nødvendig vis PC ;) Xbox er faktisk en ganske avansert datamaskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...