Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Strengt tatt gårsdagens glade, men det sto en spinkel kar i safety-racket ved siden av meg og kjørte knebøy med det jeg tror var 37,5 (jeg håper det ikke var 32,5 :D ). På vei ned gikk knærne ut og på vei opp gikk knærne inn. Så...jeg åpnet den store kjeften min og LYKKE!! han var interessert i å få hjelp. Lærte ham først hva "ass to grass" betyr, hvordan han finner riktig beinstilling, hvordan han skulle løfte og...at han kunne droppe småvektene og hive på en voksenskive på hver side. Stakar gutten var ganske redd for hvordan det skulle gå, så jeg viste ham hvorfor det het et safety rack. På 60kg tok han 6 rep og hadde nok klart en 7. uten å ødelegge seg selv, og det endte med at han tok med seg alt jeg sa, tittet litt på når jeg kjørte dypt og rettet på sin egen utførelse det lille som var igjen å plukke på. Nesten så jeg ble stolt av karen. Vi avsluttet med en liten pep-talk, han lovet å ta 65kg neste gang og legge på 10% ekstra på stangen hver gang han klarte 8 rep på en vekt. Han takket masse, lovet å spørre og grave og syntes det hørtes veldig smart ut når jeg sa at han skulle gjøre som vi sa og ikke som vi gjorde - han kunne skaffe seg sine egne uvaner uten å kopiere andres.

Alt i alt veldig givende når folk faktisk ikke bare hører på, men faktisk blir glad for tilbakemeldinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh...enda en "gårsdagens glade"! Kompresjonsklærne mine gikk forbi tollen uten å bli åpnet, så de skal være her i morgen! Håper jeg ikke får en "dagens nedtur" når jeg åpner pakkene :(

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dykkerkurs til dykkerlappen i gave sammen med basic pakken man trenger, roser og hadde en knallbra brystøkt! Blir kanskje månedens glade for min del!:D

Grattis!

Si fra om du trenger en buddy - jeg har ikke fått brukt advanced-lappen min på en stund :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal eg også ta så fort som mulig! I'll shout out!:D

Ta den med en gang. Du slipper en del av advanced-kurset om du tar det samtidig som open water :)

Edit: Du slipper noen av dykkene, og selve teorien er ikke vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...