Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kom meg nesten helt opp i human flag i dag. Dagens glade blir da kontret med dagens mindre glade, for jeg dro noe i skulderen på vei ned fra flagget og ødela nesten hele skulderøkten min. Håper det ikke sitter i for lenge :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg nesten helt opp i human flag i dag. Dagens glade blir da kontret med dagens mindre glade, for jeg dro noe i skulderen på vei ned fra flagget og ødela nesten hele skulderøkten min. Håper det ikke sitter i for lenge :S

Grattis, og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg nesten helt opp i human flag i dag. Dagens glade blir da kontret med dagens mindre glade, for jeg dro noe i skulderen på vei ned fra flagget og ødela nesten hele skulderøkten min. Håper det ikke sitter i for lenge :S

Ikkje braaaa, du får ha god bedring...

Min dagens: Nye kjøleskap bestilt. Gleder meg til de kommer.. Sikkert rart å være så glad over to stk kjøleskap men :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ryddet på soverommet (eller...jeg lette etter singleter jeg kan trene i) og fant ut at jeg passet i bukser med 30" i livet igjen. *Det* er en stund siden sist. Passet ikke i lårene, da, men...ned 4+" i livet er ikke å kimse av. Spesielt ikke når t-skjortene er lite trange over bryst og overarmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-3 kg på PSMF :D sikkert en del vann, men likevel! ^^

Om du går en uke på PSMF er du *nødt* til å miste mer enn vann, for å si det slik. Selv en med kjempekraftig hypotyreose vil gå ned på PSMF :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...