Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "ooff skrev:
Har bestilt 12 ukers opplegg Fra Børge Fagerli :D

Hvor mye måtte du ut med?

Skrevet
  "Little Engine that Could skrev:
Det skal jeg også lære meg. Jeg kan nemlig gå opp i håndstående fra knestående, men så detter jeg sammen som en sekk siden jeg ikke klarer å stå på hendene ;)

Det gjorde jeg også, helt til jeg innså at det handlet om å holde spenn i hele kroppen og holde balansen. Det skal ikke mye "svinging" til før jeg detter helt ut av balansen, da er løpet kjørt og jeg ramler kadang i bakken:rofl:

Skrevet

Pakken min gikk gjennom tollen! Det var ikke noen ulovligheter i den, men det har vært clearance delay i SÅ mange dager! Ble nesten litt redd for at det skulle vært lagt til noe "rart" oppi der fra nettbutikken sin siden.

:thumbsup:

Skrevet
  "ooff skrev:
5600 kr :)

Ikke ille...kanskje jeg må godsnakke litt med Børge :D Er det noe handson der, eller er alt over nett?

Annonse

Skrevet
Ikke ille...kanskje jeg må godsnakke litt med Børge :D Er det noe handson der, eller er alt over nett?

Nei jeg måtte grave litt dypt i sparekontoen syns jeg, men med tanke på at det faktisk er Børge og at elixia tar 14000 for kom i form til sommeren opplegget sitt ( hørte jeg vertfall ) . Så er det jo latterlig billig, føler allerede jeg har fått noe utav det, selv om han ikke begynner å legge opp til meg før i neste uke har jeg allerede fått mange gode svar !

Du kan møte opp til pt timer , men det koster jo penger. For min del blir det litt langt å reise, selv om jeg bor i oslo. Men om ikke sender en jo bare inn film av øvelser etc og får feedback.

Skrevet

Kommer kanskje med en logg på fitnessbloggen ettervert, så får du jo litt innblikk i det opplegget jeg får vertfall:)

Skrevet

Etter overstått eksamen i går er det i dag helt skolefri, i ny leilighet og med selskap av en valp som ble hentet i går. Feirer med mager kesam og cookies and cream-proteinpulver. Kan ikke få det stort bedre egentlig!:)

Annonse

Skrevet
  "Tor skrev:
Dagens glade er minnene etter gårsdagens moderator muscle up raid. Forvent dere at ALLE mannlige moderatorer kan mmuscle up innen ikke så alt for lang tid :D Kvinnene etter! WEIO!

Muscle up står på listen min etter human flag (snart i boks), front lever, knestående til håndstående...så regne med å få konkurranse. Om et år eller noe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...