Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Kristines1990 skrev:
1500 kcal bare i middagen i dag :whistle: Vel verdt det for et stooort måltid med hvalbiff med fløtegratinerte poteter og brunostfløtesaus ^^,

hehe...1700 i første måltid etter trening, etterfulgt at mellom 1700 og 1900 til middag ca tre timer senere :p

Annonse

Skrevet

Finfin helg i Bergen. :)

Dagfinn Lyngbø sitt show (Stereo) var veldig morsomt, anbefales! :roflmao:

Og så fekk eg kjøpt meg ny GoreTex-jakke (planlagt, tidleg bursdagspresang frå meg sjølv) og ny, vaaarm vinterjakke (ikkje planlagt, *ops*). :p

Skrevet
  "Tomla skrev:
Jeg trodde det var så enkelt at skottene stavet det -y og irene -ey, men fant akkurat ut at det er visst litt mer komplisert all den tid det er flere steder i verden det produseres og omtales: http://www.thekitchn.com/whiskey-vs-whisky-whats-the-di-100476

Jeg får være mer nøye med å passe på at det *må* være -ey for min del, da. Jeg drikker den tross alt kun om den er druknet i sjokoladekrem. Eller...jeg kan også helle litt oppi Bailey's, men da kommer jeg fremdeles ikke til å bry meg om hvordan det staves.

MEN - for alle som skal være paleo i alt, så må det jo være viktig å drikke skotsk, kanadisk eller japansk siden den inneholder færre e-stoffer og dermed er "mer paleovennlig" :p

Annonse

Skrevet

Langhelg i Frankrike, helt ok med en pustepause i hverdagen. :D Og fått skille! (Som sikker forsvinner på Gardermoen...) Ble mindre jogging og mer vin enn planlagt, men what the heck!

Nå gleder jeg meg til å komme hjem til puser, hjemmekos, litt hverdag, styrketrening og matrutiner. Mental insta-feitness det øyeblikket jeg ser en croissant :p

Skrevet
  "okveine skrev:
Det har blitt enormt høy kvalitet på de japanske bryggerier bare siden første gang jeg bodde der i 2006.

Den eneste du MÅ styre unna, er Nikka Blended Black. Smaker som rottegift, og i Japan er den det absolutt billigste du finner av sprit, og staple choice for alkisene som ikke lenger klarer seg med Ozeki sin "cup of sake" :eek:

Tok meg en Hibiki 12 i helgen. Mmm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...