Emiliemo Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Min 11 vakt på 11 dager på dementboligen ikveld så litt ferie før vi flytter Stine smurfine, CamillaO, Aurelius og 4 andre 7 Siter
SterkBalanse Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 "Emiliemo skrev: Min 11 vakt på 11 dager på dementboligen ikveld så litt ferie før vi flytter NYT ferien, Emilie!! Emiliemo 1 Siter
Emiliemo Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 "SterkBalanse skrev: NYT ferien, Emilie!! Takk :-) 2 uker blir godt nå :happy: Siter
SterkBalanse Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 "Emiliemo skrev: Takk 2 uker blir godt nå :happy: Det forstår jeg kjempegodt! OG, lykke lykke til mtp Sykepleien!! Jeg er selv sykepleier, så ta en ting av gangen, ikke les deg i hjel på detaljer, men fokuser på noen tydelige holdepunkter Emiliemo 1 Siter
Aurelius Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Har bestemt meg litt sånn på tampen for å delta på neste klubbstevne hos OSK. Og perse. I alt. På stevnet. Blir gøy slettet, Stine smurfine, FitFish og 13 andre 16 Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 1) Møtte kommende elev som fortalte at han gledet seg så veldig veldig VELDIG til skolen startet igjen og han skulle få ha meg som lærer. 2) på vei til Afterall 3) England og tough mudder i morgen Livet er fiiiiint Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Får ingen programmer før neste uke, så jeg skal leke litt i kettlebell- og styrkerommet med FitFish nå som jeg er hjemme Siter
Aurelius Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 "didi skrev: 1) Møtte kommende elev som fortalte at han gledet seg så veldig veldig VELDIG til skolen startet igjen og han skulle få ha meg som lærer. 2) på vei til Afterall 3) England og tough mudder i morgen Livet er fiiiiint Tough mudder! bilder!! Masse masse bilder! Pleeease? Tiwas og Afterall 2 Siter
bunnfall Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Var en kunde på jobb, type gammel dame som syntes jeg var søt svært sjelden jeg får slike komplimenter, så det var hyggelig. Kom hjem fra nevnte jobb til kaill som hadde lagd middag og rydda stue/kjøkken. Spiser smågodt - og i morgen reiser jeg til Hjembyen for å løpe delta på halvmaraton Tonje_86, Afterall, FatUnicorn og 2 andre 5 Siter
Yala Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 Dagens glade er at jeg klarte å overse både lukten og synet av smågodtet på europris idag!! Himla lenge siden sist og lengre skal det bli Tutogkjør, Aurelius og Tonje_86 3 Siter
Gjest Lovisa Skrevet 31. juli 2014 Skrevet 31. juli 2014 "bunnfall skrev: Spiser smågodt - og i morgen reiser jeg til Hjembyen for å løpe delta på halvmaraton Lykke til! Siter
SterkBalanse Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 "Yala skrev: Dagens glade er at jeg klarte å overse både lukten og synet av smågodtet på europris idag!! Himla lenge siden sist og lengre skal det bli Åå, de har noen pingviner på Europris som er utrolig gode!! Samt alle disse ansiktene som er delt i to farger. NAM Tiwas 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 6 timer til to dagers fri! DET skal blir godt det Vurderer en liten "fin på vin" kveld i morgen, og det er sånn ca. 3 år siden sist. KAN blir spennende det! Eminator, SlayerDad og Emiliemo 3 Siter
Yala Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 "SterkBalanse skrev: Åå, de har noen pingviner på Europris som er utrolig gode!! Samt alle disse ansiktene som er delt i to farger. NAM ...og lakris dekt med sjokolade, gule sure lepper, røde hjerter osv...mmmmmm! Men samvittigheten og kvalmen etter et raid er ikke verdt det SterkBalanse 1 Siter
Eminator Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 "SterkBalanse skrev: 6 timer til to dagers fri! DET skal blir godt det Vurderer en liten "fin FINERE på vin" kveld i morgen, og det er sånn ca. 3 år siden sist. KAN blir spennende det! Siter
SterkBalanse Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 "Yala skrev: ...og lakris dekt med sjokolade, gule sure lepper, røde hjerter osv...mmmmmm! Men samvittigheten og kvalmen etter et raid er ikke verdt det Haha, det er IKKE verdt det, men det er skikkelig godt så lenge det godt Siter
SterkBalanse Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 "Eminator skrev: Hoho, IGJEN. Du er altfor grei! Kanskje loggboka får noen nye bilder ila kvelden, haha Eminator og Ole-Mats Moskvil 2 Siter
FrkDiaz Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 Skal på tusenfryd og gleder meg som en liten unge! Ojive og Tutogkjør 2 Siter
Ojive Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 "FrkDiaz skrev: Skal på tusenfryd og gleder meg som en liten unge! Shit, du er jo ikke så langt unna meg nå! Er du i Oslo ellers? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.