Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Funlight gele?:) Kjøp pakke med gelatinplater,legg de i vann i 5min. Imens varmer du opp 1liter ferdigblanda saft (bare varmer opp, ikke kok). Etter gelatin har ligget 5min i kaldvann, ta de opp og klem ut vannet og ta det oppi kjelen..Rør rundt til det har blenda seg helt inn..Så er det bare å peise inn i kjøleskapet til det har stivna.. Istede for vaniljesaus kan du feks bruke vanilje mager kesam=) sleng på litt bær også kanskje!

Vil tippe at veldig mange her inne ikke utelukker sjokolade, godteri og potetgull helt fra kostholdet sitt, men de helgene jeg går for sunnere alternativer blir det gjerne cottage cheese og kesam med bær, rosiner og kanel, havregrøt med sjokoladeprotein, fruktsalat, grønnsaker med hjemmelagt kesamdipp, samt sunn bakst! I morra skal jeg prøve meg på proteinrike moccakuler, etter oppskrift fra Discipline Your Dedication - , blir spennende, snickerskulene hennes var i alle fall gode :D

Annonse

Lager ofte en god biff eller annen god mat på lørdagene. Godtesuget blir ikke så stort når man har spist seg god og mett på biff :)

Siden det er torsdag i dag og ikke lørdag har jeg kost meg med en halv pose sørlandschips :D

Lager ofte en god biff eller annen god mat på lørdagene. Godtesuget blir ikke så stort når man har spist seg god og mett på biff :)

Siden det er torsdag i dag og ikke lørdag har jeg kost meg med en halv pose sørlandschips :D

Ja, god mat blir det ofte i helgene. Snacks av et slag og ekstra dill-dall trengs utover kvelden uansett :cool:

Er jo lille-lille lørdag, trengs noe utenom det vanlige da!

Banan og annanas i ildfast form, med litt annansjuice i bunn, kanel på toppen og inn i ovnen. Ellers bare steke banan med kanel på.

Vanilje kesam med bær eller fruktsalat. Økologisk popcorn jeg popper selv. Grønnsaker med kesam dip. Proteinbar. Smoothie is.

HAHAHAHA! Snakk om å omgå "reglene" :p

DEN skal jeg huske! :rofl:

Helt enig!! Synes det er litt synd at mange forbinder kun helg med kos :D Hverdagskos i moderate mengder all the way !

Har ikke forstått helt greia med helgekos. Merkelig vane egentlig. Lyster man ikke suget sitt, vil det forsvinne.

Men et godt kraftig måltid slår alt av godis for min del :)

Eller

Appelsin båter,kuttet gulrøtter, brokkoli (nam nam <3 ) og CC med syltetøy uten sukker og banan.

Annonse

Lurte på hva enkelte koser seg med i helgene da sjokolade, chips og lignende er mer eller mindre uaktuelt for folk flest her inne. Er også på henting av inspirasjon selv!

Selv blir det en del av fruktsalater, smoothies, nøtter med cottage cheese/vanilje kesam.

Kylling, brokkoli og brun ris 6 times a day erry day brah. Will you sacrifice to win?

I januar-februar når jeg begynte å slanke meg, spiste jeg sunt hele tiden og var sykt streng. jeg raste jo ned i vekt da, så det kom jo fordeler med det! men nå som jeg har begynt å bli mer fornøyd med kroppen min og trener hardt hele uken, så skeier jeg litt mer ut i helgene og spiser karbs og det jeg vil, og er flink å spise sunt og proteinrikt i ukedagene :D men etter hver helg jeg har spist mye drit, sier jeg til meg selv at neste helg skal jeg være sunn, men det skjer aldri..haha, huff :p

Gele av fun light med bær inni, er en klassiker om jeg skal være sunn men vil skjeie ut :) Og proteinbar gir meg litt bedre samvittighet en sjokolade! Er jeg sunn holder jeg meg kanskje til litt frukt og tyggis, mens er det tid for å være usunn velger jeg sjokolade eller candy king-smågodt:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...