Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alright, nå har vi tråder om irriterende ting, creepy ting, dumme ting og teite ting.

Det er jo vel og bra, men personlig foretrekker jeg å snakke om ting som gjør meg GLAD! Forhåpentligvis er jeg ikke den eneste, og jeg lager derfor denne tråden til alle dere andre optimister og positive tenkere. :)

I'll go first:

- Som mann er noe av det desidert beste jeg vet å ta klippemaskinen fatt og rake av meg alt håret på hodet! Det er en helt unik og befriende følelse å bli kvitt det fordømte buskaset der oppe – det skal heller ikke mange centimeterne til før jeg definerer det slik! (in before pubic hair jokes btw)

- Mat! Det finnes ikke noe bedre enn skikkelig god mat som du har laget helt selv.

- Grisetunge markløft! Det er veldig få ting som slår den helt rå og nærmest neandertalske mestringsfølelsen du får av noe så enkelt og brutalt som å dra en sinnsykt tung ting opp fra bakken.

- Mat!

Da er det din tur. Hva er dine enkle gleder i hverdagen?

Fortsetter under...

- Som mann er noe av det desidert beste jeg vet å ta klippemaskinen fatt og rake av meg alt håret på hodet! Det er en helt unik og befriende følelse å bli kvitt det fordømte buskaset der oppe – det skal heller ikke mange centimeterne til før jeg definerer det slik! (in before pubic hair jokes btw)

Men du kler jo så godt litt mer lengde på toppen... Fnurt. :meh:

Siden jeg er et ganske enkelt menneske...

- pusking

- sex, mer avhengig enn av sukker

- egentid, den lille tiden i sofakroken med god bok eller minispa på badet

- når bikkja kommer til meg for litt kos og bli klødd på yndlingsplassene sine

Annonse

- Seire (enten det er på håndballbanen, å overvinne søtsuget, å løfte tyngre enn sist trening, brettspill, etc). Konkurranseinstinkt, hvor?

- God mat (som det matvraket jeg er)

- Å legge seg i en god seng når man er skikkelig, skikkelig sliten (enkle gleder)

Og sist, men ikke minst:

- Å være i stand til å trene og være frisk (viktig å få ting i perspektiv innimellom, og da er dette det jeg setter aller, aller mest pris på)

-Frokost! Og god mat generelt.

-Dans, det beste som finnes.

-Perse på gymmen.

-Folk som smiler

-Det tidspunktet når man har kommet hjem fra trening, har dusja og sitter og koser seg i sofaen med mat. Ja, mat igjen.

Er mange småting som gjør meg glad, det er noen av dem :)

Det er vel en del ting som gjør meg glad:

-Når det er sol og lite vind (en sjelden opplevelse i Stavanger)

-Følelsen av utmattelse etter en god treningsøkt

-Når noen sier noe positivt til/om meg

-Å sovne på fanget til samboeren om kvelden (noe som egentlig skjer hver kveld, men hvem sovner vel ikke etter å ha blitt pjusket i hodet en time?)

-Når jeg nettopp har fått lønn :D

-Sol og fint vær. Det skal ikke mange solstrålene til før jeg glemmer all regn og vind.

-SMS fra kjæresten om at jeg må ha en fin dag og at han gleder seg til å se meg etter jobb *smelt*

-Når kattungen kryper opp i fanget og dytter snuten oppi ansiktet mitt for å få kos, og maler som ett maskineri.

-Legge seg i helt rent sengtøy

-MAT:)

Annonse

Mat, Nye treningsklær ( og klær), musikk, en god økt, sommer og ikke minst fitnessbloggen:thumbsup:

Musikk, selfølgelig :thumbsup: Det er utrolig hva musikk har å si på humøret. Jeg blir så glad når jeg oppdager nye band. Thank you Spotify:cool:

Denne tråden deltar jeg gjerne i, i motsetning til de andre :)

- Sol og fint vær

- Å mestre noe

- Nevøen min og familie generelt

- Venner, når de er morsomme :D

- Godt selskap med masse latter

- Musikk som løfter humøret

- God mat

- Å glede/overraske andre og selv bli gledet/overrasket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...