Gå til innhold

Guttegym og jentegym


Anbefalte innlegg

Silje Mariela åpner snart bootybuildinggm på Alnabru. Dette blir ikke noe kommersielt gym, men ett gym med styrketrening kun for jenter og hvor jenter skal få lære seg hvordan de skal løfte vekter.

Jeg skjønner gimmicken til Silje Mariela, og det er feminin trening. Hun har skapt en nisje i bransjen som kun fokuserer på jenter, og at hun viderefører dette konseptet med ett rent jentegym syns jeg faktisk ikke er rart og taktisk smart.

Men, er det virkelig nødvendig at vi i 2012 skal ha rene jente og/eller guttegymmer? Har vi jenter så lav selvtillit for styrketrening at vi trenger å være alene sammen med andre jenter for å trene eller er det rett og slett plagsomt for menn at kvinner også trener styrketrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Det må hun da få lov å gjøre, det vil ikke påvirke noe, men vil prøve å finne en nisje i en bransje. Hun om det. Man det er nok egen profitt som ligger til grunn, og sikkert ikke noe større baktanke en det. Hun vil karre til seg en kundemasse som gjør at hun kan tjene penger. Helt fair

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er genialt jeg. hadde jeg bodd på alnabru hadde jeg meldt meg inn med en gang. fordi JA jeg hater å trene og virkelig gi alt ( stygge grimaser, pustinbg og pesing og usexy posisjoner...) når jeg har folk rundt meg. hadde dte vært uten gutter hadde det gjort meg mye mye tryggere på å trene der. virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

I følge bloggen til Silje Mariela så er det ikke snakk om et komserielt senter hvor man kan komme å gå som man vil.

Tror nok de mennene som har problemer med at jenter trener styrketrening vil våkne opp snart, og se at jentene sikkert kan lære dem litt også kanskje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Jeg håper at det ikke er noen menn som har problem med at jenter trener styrke, jeg mener, hvorfor skulle de ha det?

Er sikkert masse folk der ute jeg ikke aner hva driver med, hvordan kan det påvirke meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette er vel det samme gymmet som Eirik Sandvik bruker, så rare forskjellen på gutte og jentegym er det vel ikke....

Forskjellen er at Eirik Sandvik har trukket seg ut av driften og Silje Mariela skal nå drifte aleine som rent jentegym ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...